iets naais!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop
Printable View
iets naais!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop
Willkommen bei "Loopersparadise" Welcome to "Looperparadise" Bienvenu sur la Site "Loopersparadise"
Misschien was de titel op het moment dat jij hem bookmarkte op z'n engels, oftewel "Welcome to "Looperparadise"".
http://www.student.ru.nl/r.kerkhof/Posts/Pedals.jpg
De mijne is geupdate :)
dacht ff da'k mn eigen board zag ;-) Fijne plank!
Deluxe Bigg Muff? kenniknie..
Wat heb je aan de Small clone veranderd?
En als laaste: Wat voor effect heeft de lege behuizing? :D
Heej Bernardduur. ten eerst ; cool board!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur
Hoe heb je die George L kabels aan je neutrik inputs gesoldeerd? ik wil hetzelfde doen alleen ben een beetje huiverig. Kun je een beetje stap voor stap uitleggen wat the way to go is ? googlen heeft mij niet geholpen zover
Deluxe Muff = vet maar heeft technisch wel een aantal "fouten"...... ik had deze al een lange tijd maar pas sinds een aantal weken heb ik alle foutjes eruit weten te halen waardoor hij veel opener en duidelijker klinkt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Er zijn twee soorten gemaakt (zo rond '77):
- versie 1: opamp muff + normale soul preacher compressor en een blend switch; switch uit: fuzz komt uit de fuzz out, compressie komt uit de comp out. switch aan: fuzz en compressie komt uit de fuzz out (geblend).
- versie 2: opamp muff + 3080 OTA gebaseerde soul preacher compressor met een series / parallel switch. Hiermee kun je de compressor en de fuzz parallel zetten (blend) of in series (comp eerst, dan fuzz).
Ik heb de tweede.
Geluid van de opamp muff is erg vet! Duidelijker en minder modderig dan de transistor muffs. Heerlijk, zeker op bas! De compressor is erg duister en kan erg knijpen maar het maakt je geluid wel supervet! Heerlijk!
De Small Clone is gemod:
- Delay knop (flanger, chorus en vibrato geluiden)
- Diepte knop (ipv switch) om zo de diepte beter in te stellen
- snelheid switch (2x zo snel)
- tremolo switch; erg diepe en choppy tremolo
- Blend knop op de achterkant (om zo je orginele signaal overend te houden).
Ik heb aan het circuit ook wat kleine aanpassingen gemaakt zodat hij iets meer midden heeft, minder ruist en wat smoother klinkt.
De legfe behuizing is effe een plaatsvervanger voor de A/B die er normaal zit (geisoleerd) zodat ik het bord gewoon kan gebruiken. Ik heb deze A/B switch uitgeleend (net als mn Boss SD-2 waar nu een SYB3 voor in de plaats zit :)).
Hmmmmmmm, goeie vraag. Op dit moment (ik ben alweer een stap verder) gebruik ik George L's pas na mijn super-buffer (7 opamps :)) omdat ik geen verschil hoorde en ik mn kabels wil sparen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic
Output is wel direct aan de Neurtriks gesoldeerd. Maar hoe ik dat gedaan heb....... gewoon de GL strippen (tis een soort van COAX kabel). Ik heb een deel van de shield eraf geknipt omdat er wel heel erg veel kabel anders is. Van het andere deel een tweede kabel gemaakt en vertint. Rond de knip zone een krimpkous gedaan als om de aarde kabel. Signaal deel strippen, vertinnen, en aan de Neutrik vastsolderen.
Onder het mom van. Damoekoekhen heb ik ook maar een pedalcase besteld. morgen hoop ik m te hebben en dan gan we eens kijken welke pedaaltjes er allemaal op komen... ben erg benieuwd! lijkt me leuk!
hee een super buffer, die van AMZ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur
die gebruik ik in elk geval wel, maar dan met 2 opamps, bevalt erg goed.