heb je gelijk in, pedaltrains zijn ook er mooi.
Grappig is wel, dat je een rockcase van 60x40 te klein vond, en nu wel voor een pedaltrain junior gaat :D
Printable View
heb je gelijk in, pedaltrains zijn ook er mooi.
Grappig is wel, dat je een rockcase van 60x40 te klein vond, en nu wel voor een pedaltrain junior gaat :D
Ja ben eens bij mezelf te raden gegaan wat ik nou eigenlijk gebruik enzo. Big Muff was voor 1 solo'tje voor dikke sustain wat ook met de ocd+moller kan, dus die is er nu ook af. Wah gebruikte ik gewoon nooit, alleen voor korte jamstukjes dus zinloos. Verder vind ik zo'n klein boardje altijd mooier en ik werk het liefst met 2 tot 3 gitaren, dus daar haal ik liever de nuances enzo vandaan!
Denk trouwens dat het makkelijk past hoe ik het nu zie, er zijn foto's waar veel grotere pedalen er zelfs opliggen! Maar gelijk bestellen dan:satisfie:
http://img148.imageshack.us/img148/4...1690ev8.th.jpg
hele zondagochtend kabels gemaakt, maar eindelijk klaar!
op de lege plek boven de musicom looper komt nog een CAE/MXR boost/overdrive 402.
het hele plankje past precies in een flightcase met een dubbele bodem eronder voor de kabels en andere rotzooi.
Netjes hoor. Hoe gebruik je die looper nou? Ik vind dergelijke apparaten wel stoer, maar ik vraag me steeds af hoe nuttig het nou is..
Zeker weten dat je die overdrive/boost wil? Bij de overdrive shootout laatst vond ik hem niet zo denderend... Voor minder geld heb je, een naar mijn mening, betere MI audio Blues Pro.
Zit in hetzelfde straatje, maar klinkt veel beter. Alleen dan zonder boost.
Met gemak, ik heb nu 6 pedalen op mijn junior, waaronder zelfs een boss dd-20 en een peterson stobe tuner. en ik heb zelfs nog plaats over.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Wel een flatliner six mooi onder het frame geplakt als voeding.
dank je.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
de looper gebruik ik zoals iedereen 'm denk ik gebruikt; om de verschillende pedalen tegelijk aan en uit te kunnen zetten, geen ge-tapdance meer dus... bovendien schakelt-ie mijn versterker ook gelijk mee.
ik weet inderdaad niet helemaal zeker of het de 402 gaat worden. heb 'm gehad en vond 'm wel oke voor wat ik wil. maar misschien is er nog iets beters. tegen de tijd dat er weer geld is, ga ik wel wat pedalen halen bij m'n "dealer" om te testen...
Oké dan.
Ja, ik zou zeker gaan kijken naar wat andere pedalen. Voor dat geld zijn er naar mijn mening meerdere mooie dingen te verkrijgen.
Wat is dat eigenlijk voor looper? Ik herken hem eigenlijk niet (en nog zo'n vraag.. wat kost dat nou?)
het is een musicom lab EFX MKII- looper, zie looperparadise.de, daar is-ie verkrijgbaar. mooi apparaat; eigenlijk een gcx en ground control in 1. 8 loops of 6 loops en 2 switches. hij heeft ook nog midi zodat je eventuele midi-rack-apparaten mee kunt switchen.
grteezzz!
't is loopersparadise.deCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop
ja klopt!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
da's ook gek; ik heb al een jaar looperparadise in m'n favo's staan, en hij gaat gewoon altijd naar de goede website?
nou ja, hoe dan ook, het is inderdaad met een s ertussen.