Bij een aantal bouwers zou ik dat wel aandurven.
Printable View
Als jij precies weet wat je wil, weet wat je keuzes als gevolg hebben voor klank, bespeelbaarheid, etc dan zou ik misschien eerder voor laten bouwen kiezen... Als je, zoals ik, amper weet hoe en wat gewoon voor een standaard model gaan die je nog een beetje kan uitproberen (om, again in mijn geval, tot de conclusie te komen dat het allemaal wel prima lijkt en je toch pas echt conclusies kan trekken als jer thuis langer mee bezig bent ;) )
Het idee is dat je iets laat maken dat niet in de winkel ligt. En als prijs een main objective is dan zou ik lekker shoppen bij Bax of Thomann, dan heb je bij custom bouw weinig te zoeken.
En ja, part of the deal is dat je de uitkomst niet 100% in handen hebt en dat kan beide kanten op en ook dan zou ik lekker het bij Bax of Thomann laten.
Ok, maar den weet ik dus niet of een Am pro een meerwaarde heeft tegenover de cp60.
Nog eens goed over denken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ik weet niet of het in dit topic thuishoort (zo niet laat het me weten, en waar dan wel) maar ik heb net een "strat" besteld voor een volgens mij te lage prijs. Het is een Yamaha Pafica van de 212 reeks maar voor een prijs die ook voor een 112 scherp zou zijn. Ik weet het: ik heb hem pas als ik hem heb, maar het lijkt er toch op dat ik word beloond voor een paar weken alle webshops goed in de gaten houden....
Meerwaarde is 1 extra fret ?!