[QUOTE][ ...ten eerste, hook zuigt toon/QUOTE]
...maar da's puur mijn mening, dat mag je mij kwalijk nemen!!:satisfie:
Printable View
[QUOTE][ ...ten eerste, hook zuigt toon/QUOTE]
[QUOTE=toneblo]Ik wou net zeggen, ahum ;)Citaat:
[ ...ten eerste, hook zuigt toon/QUOTE]
Maar heb je er eentje weleens serieus bespeeld/getest?
Bij deze mijn pedalenplankje. Hij is pas een week klaar maar begint nu eigenlijk alweer te klein te worden, vandaar dat de morley wah er naast staat, die gebruik ik weinig omdat ik hem niet erg lekker vind klinken. Ook de GE-7 achteraan is op het moment niet aangesloten wegens problemen met ruis en klank, maar daar wordt aan gewerkt.
http://img383.imageshack.us/img383/6...81000pxan4.jpg
Volgorde op de foto:
Danelectro Cool Cat Tremelo
MXR Phase 90
Danelectro Cool Cat Transparent Overdrive
Mesa Boogie Stiletto
Boss GE-7 (binnenkort weer)
Danelectro Cool Cat Chorus
EHX Deluxe Electric Mistress, dry output naar KORG LCA-120 tuner
Boss DD20
EHX Holy Grail
Behalve de DD20 zit alles vast met klittenband, ook de verhoging zit met klittenband vast. Dit omdat ik verwacht dat er nog wel het een en ander zal wisselen in mn pedalen en hun volgorde.
Ik heb de powersupplies onder het board gemaakt maar omdat ik de Electric mistress toen nog niet had heb ik maar voor 3 adapters plaats gereserveerd:
http://img59.imageshack.us/img59/652...91000pxpo1.jpg
Pre-amp
Loop
Holy grail
Ik ben dus nog op zoek naar een platte contrastekker zodat ook de adapter van de EM onder het board kan worden geplakt.
Overigens worden de regenboogkabeltjes (hoewel deze best degelijk zijn ziet het er natuurlijk niet uit) nog vervangen door kabels op maat, maar die moet ik nog maken. In ieder geval ben ik al erg blij met hoe het werkt en eruit ziet en het scheelt heel veel tijd met opbouwen!
Die MXR Phase 90, is dat nou gewoon de beste? Dat iedereen zowat dat ding heeft joh!
yep, heb ik gedaan, zowel serieel als paralel.... komen niet in de buurt van een triamp!
Heb ze beiden over het zelfde kabinet gehad en moet zeggen dat de duitser de minste voicing heeft ( neutraal dus )
Minimaal toonverlies ... was eerst ook niet voor die duitse shit maar ben totaal om..... zelfs naast een marshall plexi gehad en ( bijna ) geen verschil...
Dat vindt ik dan toch appart, je begrijpt waar ik dus voor ga....
Moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het wel jammer vindt dat je CMW promoot terwijl je over een hook speelt....geen endorsement aangeboden gekregen?
@ Ricktekent: Ik weet niet of het de beste is, hij klinkt denk ik gewoon vertrouwd en goed en is lekker compact. Ik zocht een phaser en kon deze voor een goede prijs krijgen en je kunt er eigenlijk geen echte miskoop aan doen. Ik kan me wel voorstellen dat je iets meer instelmogelijkheden zou willen, dan zou je bijvoorbeeld voor een EHX polyphase kunnen kijken, maar die is wel weer een stuk groter en door zijn grotere mate van controle ook weer minder makkelijk te bedienen.
Hij heeft ook een CMW JCM888 mod.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toneblo
@Vidar: Oke, maar eens proberen dan. Ik heb die electric mistress stereo, maar dat is het toch niet helemaal. Zo'n MXR lijkt me ideaal, zo vaak gebruik ik het niet, enkel van wat nummer de bridge.
Hoe bevalt die Dano overdrive? Waar gebruik je hem voor?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vidar
Hoe bedoel je, zowel serieel als parallel geprobeerd? Volgens mij kan je een versterker niet parallel zetten, hoogstens de loop, maar dat kan bij de Hook ook niet. Ik begrijp je hiermee ook niet echt helemaal, ben ik bang.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toneblo
Ik vind het missen van een voicing juist vervelend, en ik ben echt anti ruis&knetter (slechte ervaringen in het verleden). Ieder z'n ding he ;)
Over mijn geouwehoer over CMW, Chris maakt onzettend goeie amps, en is ook nog eens een zeer toffe kerel, kan heel goed met hem opschieten. En bovendien speel ik vooral in de band over mijn Hook, maar heb ik ook een CMW jcm888 thuis staan, en heb ik andere CMW's al meerdere malen gehoord/bespeeld, dus weet ik wel een beetje wat ik aanprijs ;)
En nee, geen endorsements hier, I wish!
Kijk, en daarin gaan wij gewoon van elkaar verschillen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
(geintje...*grinnik*)