Custom 3 pickup, en dan er een uithalen :seriousf:
Printable View
Custom 3 pickup, en dan er een uithalen :seriousf:
Op die BFG zitten volgens mij maar 3, die schakelaar is daar de elementenschakelaar dacht ik.. Die Studio is inderdaad wel één te weinig..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wickerman
dat lijkt maar zo. hij zit er normaal op hoor :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
over dat knopje: heb ik al eens gezegd: ik sla zo hard aan, dat ik soms tegen de switch aanzit te harken. doppie eraf, niks aan de hand....
over die 3 pupper: ik wil er n ander element inzetten, en even kijken hoe t klinkt/speelt zonder dat element.
Ja t zal echt heel anders klinken :stop:
heb je nooit gehoord van stringpull? waarom denk je anders dat de junior zo geliefd is ipv de special? (les paul). en ja, er is zeker wel verschil in t geluid, ik kan alleen m'n vinger er nog niet precies opleggen wat t is. t lijkt meer open, wat meer naturel tegenover iets meer compressed...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
http://img264.imageshack.us/img264/2...paul002pk2.jpgVan van de Les Pauls vind ik de DC het mooist; die van Chris Winsemius en die rode faded van …(even vergeten) en ook die Tokai DC. Die dubbele hoorn met rechte schouders , daar kan ik echt op kicken.
Mijn Studio DC met wrap around heeft hier al eens op het forum gestaan, dit is m’n andere draagbare gitaar, de zwarte faded die ik ooit eens “met korting”heb gekocht in Rotterdam. Op zolder staat er nog een walnut The Paul maar dat is geen Les Paul natuurlijk. Verder heb ik nog mijn eerste gitaar zelfgekochte gitaar, een Legend Les Paul copy van …(ook weer even vergeten, hij had indertijd in een engels gitaarblad een hele goede testuitslag). Die oude Ibanez noem je geloof ik ook niet echt een Les Paul, maar die wou ook even op de foto.:satisfie:
Als je zo zit te miepen over 1 element.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Waarom zit er dan in godsnaam een sticker of wat dan ook op die rode les paul? Dat heeft natuurlijk alleen maar positieve invloed op je geluid neem ik aan?
Omdat de junior meer body heeft?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Stringpull? Meen je dit serieus?
Hier mijn les paul met z'n vriendje:
http://i15.photobucket.com/albums/a3...n52/LPTele.jpg
junior singlecut, wijsneus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
en waarom niet? het is t proberen waard toch? wie schaad ik er nu mee...