Hey GG,
Idd dat is reflectie van het licht,
Patricia : het zijn Grover Imperial tuners.
groetjes Charlotte :hippie:
Printable View
Hey GG,
Idd dat is reflectie van het licht,
Patricia : het zijn Grover Imperial tuners.
Ziet er mooi uit, maar het lijkt me ook aardig groot om om je nek te hangen, hoe groot is die body eigenlijks?
Hey Luitjes :)
The_W85 : hij is idd redelijk groot, maar valt ook wel weer mee hoor, de afmetingen van de body zijn: op het breedtste punt 45 cm breed, en 47 cm lang.
Ok, alle 12 de snaren liggen er nu op, was een hele klus, topkam op hoogte brengen, hals/actie en intonatie afstellen, en bij elke verstelling kun je alle snaren weer gaan stemmen, maar het is gelukt, en acoustisch klinkt hij al super, dus dat beloofd wat voor het eind resultaat.
Btw; 6 snaren lopen door de body, en 6 snaren vanaf de achterkant van de brug.
Hieronder een fototje van alle snaren erop.
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...ren%20erop.jpg
die pickup ringen zijn echt om van te kwijlen zo mooi !!!
wat mooi allemaal zeg !
Nog steeds een heel knap project, en telkens wordt het nog iets beter. Helemaal mijn stijl met de overdreven blingbling enzo!
Trouwens, die pickuprings zijn een leuk detail. Je hebt ze vast zelf gemaakt, maar ik dacht dat www.crazyparts.de ook houten ringen verkocht voor de minder handigen onder ons. Ik ga er alvast eens een setje bestellen.
Charlotte,ik ben een tijdje niet in dit topic geweest(foei :D) maar het resultaat tot zo vet is echt super super super vet.De kleur etc,alles.Heel mooi en smaak vol.Respect.Wat ik wel graag wil weten is waar je die humbuckerramen hebt gekocht of zijn ze zelf gemaakt?Die dingen zijn echt prachtig.
hey charlotte
ziet d'r weer mooi uit! alles ziet er rete strak uit, en hardware en de finish passen erg goed bij elkaar! en dat is dan toch wel de kick van het bouwen he!!?? ben ook erg benieuwd hoe die klinkt!
ik zit te denken om mijn gitaar dezelfde finish te geven, mischien dat ik je nog wel een pm'tje stuur!
later
Hey Luitjes,:)
Dank jullie wel, idd de pu ringen zijn zelf gemaakt, van wat afval quilted van de top.
Ik heb ze iets minder heftig gepolijst, waardoor ze iets matter zijn als de top zelf,echt spiegelend vond ik niet mooi voor de ringen.
Voor mensen die ook deze finisch willen toepassen, kijk dan op de inlay/finisch pagina van de dubbelneck, het recept staat helemaal onderaan de bladzijde.
Link ;
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...dubbelneck.htm
die gitaar wordt echt zooooooooo moooi!!!!
gewoon perfect geen andere worden voor.
Hey charlotte
kan het dat je site plat ligt??