Pfff...dubb0l
Printable View
Pfff...dubb0l
dubbel
Dat zal het idd wel geweest zijn want die gitaren zijn idd total crap.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Ik heb ook een Teaser. Het kleine probleem is dat de hals een beetje te dik gelakt is. Voor de rest: geen commentaar.
Ok laten we nu even duidelijk zijn!!
Mijn eerste Richwood ervaring was dus lachwekkend, welke moet ik nou eens proberen om de échte Richwood feel te krijgen?
Graag modellen en logo kleur....
Is de kwaliteit van de Tele's beter dan die van de Strats? Dit maakte ik op uit de post van BartL. Zijn er meer mensen met die mening?
even een vraagje... waarom zou er in godsnaam een slot op dit topic moeten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
De echte richwood feel...
De vraag is: wil je wel die feel krijgen.
Als je dat niet wilt kun je nl. alles afkraken.
Maakt niet uit hoeveel je uitgeeft, of hoe mooi een ander iets vindt, als je zoekt kun je altijd punten van kritiek vinden. Dus als je met die gedachte een Richwood gaat testen: laat dan maar.
Als je er nl. op uit bent negatief te doen over Richwood: dan hoef je niet te testen. De gitaren zijn nl. niet perfect dus altijd wat te zeuren.
Dus wil je echt proberen of alleen ons ongelijk bewijzen??
Als jullie 40 pagina's kunnen vol bazelen over hoe goed die dingen zijn wil 't wel eens ondervinden. Blijkbaar ervaren jullie hele andere dingen dan ik als jullie op zo'n Richwood spelen. Toevallig had ik een speelgoed exemplaar te pakken, ik zou wel op te real thing willen spelen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc