Staan er nu 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Printable View
Staan er nu 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
hey robbert, hoe bevalt je whammy? k wil al tijden zo'n ding maar het lijkt me nog steeds een one trick dingetje. Tenminste, hij tracked alleen maar losse noten toch? het lijkt mij wel vet voor een solotje en om mn pinch harmonics te pichen..
Niet alleen maar losse noten hoor, luister maar naar de intro van 'Even better than the real thing' van U2. Mooi gebruik voor slaggitaar op een whammy.
Het valt me op dat iedereen zn whammy altijd voor zn distortion/od heeft staan. Ik heb 'm er achter staan en vind de sound dan veel beter, en tracked net zo goed. Ook de RATM-achtige klanken klinken dan veel beter. Je kan'm ook prima in een fxloop zetten.
is dat niet een whammy 1? ik meende gelezen te hebben dan sowieso de nieuwste moeite had om meer dan 1 noot te pakken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seymour Paul
is dat niet een whammy 1? ik meende gelezen te hebben dan sowieso de nieuwste moeite had om meer dan 1 noot te pakken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seymour Paul
Dubbel :evil:
1 keer in me FX loop gehad van me Randall top..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skanky
Doe ik dus echt never nooit meer...hele geluid gaat er van na de tering..klinkt echt 10 keer nergens na :???: :???: :-?
Ik heb hem daar op die plaats staan omdat ik geen Distortion pedaal veder er tussen heb staan ;) .Gebruik alleen de distortion van me amp...Enkel een overdrive staat er tussen maar die is om te boosten dus hoeft niet voor de Whammy te staan.
Hoe die Whammy bevalt? Super..goed ding..Zeker de beste pitchshifter.Heb de PS-5 van Boss geprobeerd+Harmonist+ Octaver en de Whammy was gewoon het beste..zeker met expresie pedaal.Super ding.
wéér dubbel :evil:
Heey Robert, hoe is die DC-3 ???
Wat kan je er juist mee en wat zijn de instelmogelijkheden ???