Nee, zo te zien nemen ze afscheid van Carl Martin. Er staat heel veel van in de aanbieding.
Printable View
Nee, zo te zien nemen ze afscheid van Carl Martin. Er staat heel veel van in de aanbieding.
En dan zullen ze er vast alsnog aan verdienen.
Ik las wel een paar horrorverhalen over die Carl Martin, dat de interne klok geregeld vastloopt... Behalve dat: mooi prijsje!
die carl is minder geliefd omdat ie tot 500 Msec. gaat.
voor een 99 euro delay ok voor een paar honderd euro doen gitaristen dat niet.
hmm. Toen ik gister een paar delaytjes uitprobeerde vielen er een paar juist af omdat ze niet kort genoeg gingen.
(ja kut, die delay die wel echt deed wat ik wil, kost €205 euro)
Nou, de Delayla heeft wel wat kuren gehad hoor. Fluittonen, vastlopers... maar mooie klank. De tap tempo was ook raar geregeld, dat hadden ze beter niet zo kunnen uitvoeren.
Wel verbazingwekkend dat -ie voor 99E staat, de rest van het gamma staat niet bepaald afgeprijsd.
Echt een aanrader.
Totaal niet populair geworden door zijn hoge vraagprijs en tja, het is niet de klassieker. Dan ben je al gauw niet goed. Maar het is één van de betere drivepedalen die ik heb gehoord. Zeker voor vloeiende, jankende solo's een geweldig apparaat en voor deze prijs ook daadwerkelijk een goede prijs/kwaliteit verhouding.
En als je niet vies bent van een beetje smerige envelope....dit is echt een koopje.
dan wel niet 2ehands maar een nieuwe Korg DT-10 voor 31 euro is ook niet veel!