http://www.hetgelegevaar.nl/_P6078821.jpg
Printable View
Coooooooooool!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
(tel na, cool met 11 o's :D)
Ben nu de koffie aan het opwarmen voor rockgod rick! :)
OT: logo's!
Iedereen kan en mag nog steeds zijn ideeën posten, zoals eerder gezegd: op 15 juni wordt de winnaar bepaald of wordt er later 'n poll gestart met meerdere puike ontwerpen waar op gestemd kan worden. Ik denk dat het 'n beetje laat in de middag wordt die dag ivm. 'n Melkweg bezoekje de avond er voor.
Als er niets tussen zit dat je echt mooi vindt, ga je dan uberhaupt een logo van hier gebruiken?
en is het niet zo dat jij (chris) het winnende logo moet uitzoeken???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
ik wil best stemmen hoor, maar 't is jouw logo...
Goeie vraag!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Als er niets bruikbaars tussen zou zitten kan ik er niets van gebruiken MAAR er zijn al 'n aantal goeie gepost en er komt nog meer aan.
Die van jou verdient sowieso de artyfarty-crea-bea-award! :) Niet bruikbaar op mijn produkten maar wel zéér tof gedaan.
't Komt allemaal goed.
Trouwens: ik moet hetzelf natuurlijk ook mooi/tof/puik/etc. vinden maar 't is vooral belangrijk 'n logo te hebben wat bij de amps/etc./kwaliteit past in de ruimste zin v/h woord en daarbij moet ik afgaan op de smaak van gitaristen, de ervaring v/e ontwerper, noem maar op.
Tijdje terug gepost, 2 opties:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
- ik beslis (icm. wat "achterban")
of bij ernstige twijfel tussen 'n paar opties mijnerzijds en/of bij de "achterban":
- er komt 'n poll
edit: elk commentaar, suggestie, etc. is welkom. Hoewel ik al lang met amps en sound bezig ben zit ik nu in de fase dat de (seriematige) amps 'n prof. (eigen) uiterlijk moeten krijgen incl. bijpassend logo. De naamplaatjes die ik nu gebruik zijn echt 'n "noodoplossing"...
Op verzoek v/d moderator wordt de winnaar niet op GN bekend gemaakt, op dinsdag 17 juni as. wordt 'n link gepost naar 'n gedeelte van mijn website met vermelding van nicknames van de winnaars.
Inzendingen zijn nog steeds welkom t/m de 15e, daarna is het even wachten op m'n webmaster, nogmaals veel dank voor alle inzendingen en "input"!
Wat is dit nou weer voor moeilijk gedoe? Maakt het nou uit?
[OT] Heb je geen leuk CMS systeempje er achter zitten dan? Wil ik wel een keer voor je maken in ruil voor wat korting ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius