bij de handyman.... zit volgens mij overal wel zo'n beetje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Printable View
bij de handyman.... zit volgens mij overal wel zo'n beetje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Links naast de "wah" is inderdaad wat schuim waarin de bottleneck, een capo en een aantal plectrums zitten. Eronder zitten de stekkers van de midi-controller. Ik wilde de bottleneck en de capo op mijn pedalboard hebben omdat ik bijna altijd vergat om die dingen uit mijn gitaarkoffer te nemen en dan de slide stukken speelde met een bierglas :) .
sorry voor het layout fucken
http://img128.imageshack.us/img128/1...rdaug08pc2.jpg
ja het board is aangepakt!
nieuwe plank erin, vloerbedekking erop, linksboven zit een verhoging (12 mm, precies genoeg)
signal chain:
gitaar
morley wah/volume
planet waves tuner
frequency analyzer
micro qtron
t.a.a.s. hotcake
mxr six band eq
deluxe electric mistress
boss re-20 (expressie pedaal is voor de rate)
amp
heb al wat plannen (ik heb nog ruimte eh ;))
deluxe electric mistress eruit, evh flanger erin en een boss dd-20 ofzo!
natuurlijk ook alles wat netter leggen en 2 kabels vervangen...
Jij blijft ook een T.A.A.S. überuser. :D
Blijf gas houden voor z'n spulletjes. Moet binnenkort mijn pedalboard ook maar 's updaten en kijken of ik ergens ruimte overhoud voor iets nieuws.
Die, die ken ik :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
nouCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
uber user? der ligt er nu maar 1 op het board
der ligt een 2e in de kast, maar de frequency analyzer is ook onder handen genomen door t.a.a.s.
Ja dat vond ik ook idd. Ik zit ook altijd te klooien met goede oplossingen daarvoor. Dit is echt slim. Ik heb ook geprobeerd met die fietsketting schakels, maar dan blijken sommige boutjes in pedalen weer net te kort en valt het pedaal weer van de plank af. Ik ga hiermee ook eens een poging wagen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imlikeajungle
Mooi ruim board B2, inderdaad nog ruimte genoeg voor wat pedalen :D
Hoe bevalt je die EQ van MXR? Ik wil nog eens een keer een EQ hebben maar zowel die van Boss als die van MXR spreken me eigelijk wel aan (MXR is mooi compact, groot voordeel nog wel).
Update van mijn board:
http://img.photobucket.com/albums/v3...alboard1-1.jpg
Nieuwe verhogingen gemaakt (moet nog een keer erover met zwarte verf, zodat het echt zwart is, het is nu meer heel donkergrijs). Straks klitteband erop maken en dan mooi de pedalen plaatsen en min of meer de kabels een beetje weg werken ;)
Lang niet zo mooi en strak als de meeste boards van hier (laat staan die planken van Paul Lenders ;) ) maar voor mij werkt het perfect zo.
Leuke verhoging. Ik heb ook een miniscule verhoging voor m'n pedalen op m'n warwick board. Achteraan (waar jij nu je verhoging hebt) heb ik nu m'n voeding liggen en m'n tijdelijke patchbay (die er al een half jaar op zit :satisfie:).
Blijven jouw pootjes wel op je case zitten? Ik ben inmiddels al zo'n 5 dopjes kwijt, omdat SexLex niet zo handig is met inpakken van z'n bus :D
We kunnen natuurlijk ook gewoon stellen dat de kwaliteit ruk is...
het ligt niet aan sexlex hoor ;) ik vind nogsteeds dopjes in m'n ma der wagen :s van de 2 rockcases die ik heb gehad...
die mxr 6band is wel ok, heb liever de boss (Die heeft volgens mij nog ook een master)... Maar ik gebruik hem niet zoveel (soms om m'n amp een mid opdonder te geven of zo'n funky telefoon geluidje)