Lijkt me toch geen groot probleem als Fender dat eist? Ik denk dat er meer speelde dan dat in de pers komt. Doodzonde want hij had zn beste sound met Fenders.
Printable View
Lijkt me toch geen groot probleem als Fender dat eist? Ik denk dat er meer speelde dan dat in de pers komt. Doodzonde want hij had zn beste sound met Fenders.
Er hoeft geen Fender op te staan om het te laten klinken als een Stratocaster. Live speelde hij over de toen nog een prototype Silvere prs en dat ding klonk daar niet heel anders dan zijn andere Stratocasters van Fender. Die hij ook nog gebruikt.
Fender eiste van John Mayer om alleen maar over fenders te spelen en dat wilde hij niet. Gast heeft geloof ik 300 gitaren.
Alleen begrijp ik zelf het concept van deze prs niet zo. Het is een doodgewone strat zonder toeters en bellen met vintage pickups.
Hij heeft hem nu al op marktplaats gezet.
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...viousPage=home
Vet vaag..
Hoezo vaag? Dijkmans zal misschien prs dealer zijn? En dan kan je hem dus alvast pre-orderen? Zo gek is dat niet lijkt mij.
Die prs strat.... het is net zoiets als porsche die zonodig een suv moet produceren.