Veel van dit soort vragen staan ook in zgn. sticky posts bovenaan een subforum.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strato501
Deze kun je ook 's doorlezen als je tijd teveel hebt ;)
Printable View
Veel van dit soort vragen staan ook in zgn. sticky posts bovenaan een subforum.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strato501
Deze kun je ook 's doorlezen als je tijd teveel hebt ;)
Mag je mij de sticky wijzen waar dat in staat. Zelfs in de FAQ staat het namelijk nauwelijks uitgelegd, vandaar dat de vraag regelmatig voorbij komt.
Staat in de FAQ: http://www.gitaarnet.nl/forum/faq.ph..._special_codesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Je moet wel even zoeken en de hoeveelheid info is ook behoorlijk vandaar mijn opmerking over "tijd over" ;)
Dat zei ik dus al, het staat niet in sticky's bovenan de subfora, wel in de FAQ, maar uiterst summier. Dit wil je toch geen uitleg noemen?
Vroeger kon je trouwens geen bijlages bij de posts plaatsen, sinds de laatste update kan dat wel, dus kleine plaatjes zijn ook nar Gitaarnet te uploaden. Wordt er keurig een voorbeeldje afgebeeld in de post.Citaat:
De [img] code kan gebruikt worden om plaatjes aan een post toe te voegen.
Het staat idd niet in sticky's maar daar staan wel vaak andere tips oid.
Als je doorklikt krijg je toch best wel een aardig nauwkeurige uitleg:
http://www.gitaarnet.nl/forum/misc.p...bbcode#imgcode
Had ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Maar lijkt me een goede suggestie. Tenks! :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
haha ok! Dacht dat het een reden had maar niet dus:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinovino
Dude,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
Waar heb jij die platte contra-stekkers gekocht? Ik kan ze nergens vinden... (bij de Praxis/Hornybach/Karwei hebben ze ze niet)
Excuses voor de late reactie trouwens ;)
Ik ben bezig met een nieuw ontwerp voor een board.
Zit eraan te denken om een Rocktron Banshee erbij te kopen, maar moet even kijken of het geheel dat niet te lomp wordt.
Heeft iemand de afmetingen? Ik was aan het googlen, maar daar vond ik in inches: 12,9 x 12,3 x 4,1
Dat zou betekenen dat dat ding bijna 33cm lang is, ongeveer 31 cm breed en 11 cm hoog. Die laatste vertrouw ik wel, maar is dat ding écht zo breed?
dankjullie wel voor de info,
ik ga het eens proberen....... :lp: