Rocktron Pulse Tremelo... Je hebt het niet van mij... :sssh:
Printable View
Rocktron Pulse Tremelo... Je hebt het niet van mij... :sssh:
ehx stereo pulsar... heb je ook niet van mij :sssh:
De Rocktron Pulse Tremelo is ongeveer de helft van de prijs van een EHX Stereo Pulsar... Je hebt het niet van mij... :roll:
Na de aanschaf van de Orange RockerVerb 50H heb ik tevens mijn plank met pedalen aangepast en alsvolgt geschakeld:
gitaar > Morley Bad Horsie 2 Wah > Boss TU-2 > Voodoo Lab Sparkle Drive > input Orange amp.
De effectloop van Orange is alvolgt met pedalen geschakeld:
send Orange amp > Little Lehle Looper > T.C. electronic chorus/pitch modulator/flanger > Boss GE-7 EQ > T.C. electronic vintage delay > Little Lehle Looper > return Orange amp.
TIP: De keuze om de Boss TU-2 en Boss GE-7 achter de Morley Wah en T.C. electronic chorus/pitch modulator/flanger te zetten is om de buffer van deze twee pedalen op te heffen! Hier kwam ik toevallig achter, zet ik ze niet tussen de gebufferde en true bypass pedalen zal vervolgens de True Bypass Voodoo Lab Sparkle Drive en True Bypass T.C. electronic vintage delay pedalen een harde plop geven bij in- en uitschakelen! Nu zijn ze volledig stil bij in- en uitschakelen! Blijkbaar is de combinatie van gebufferde en true bypass pedalen niet echt handig voor de true bypass pedalen :mad:
Verder voed ik de meeste pedalen met de Big John 9V/600mA beschermde voeding. De Boss FS-6 is de switch voor de Orange clean/overdrive kanaal en de reverb.
http://www.misterjinx.nl/pedalboard_the_lo_lands.jpg
Zitten je pedalen zodanig ingeklemd tussen die strips dat, als je het board op de kop houdt, de pedalen blijven hangen? Of donderen ze eruit? En zijn die strips van staal of van alu? Verder wel netjes!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
Het zijn metalen hoekprofielen welke gewoon verkrijgbaar bij de bouwmarkt waarbij ik ze als bescherming heb voorzien van een rubber laagje binnenband van een fiets. Hierdoor zitten de pedalen wel klem maar als je het bord op zijn kop houdt zullen de zwaardere pedalen er wel uitvallen :) Dit is mij in de laatste 8 jaar met dit bord nog niet overkomen (kijk naar alle gaten uit het verleden ; ). Verder past deze plank precies in een gewone gitaarkoffer van 50 euro welke ik met extra opvulmiddel heb gevoerd waardoor bij vervoeren alles netjes op zijn plaats blijft liggen. Goedkoop en effectief :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dml
hoe post ik nu een foto van mijn pedalboardje?............
Welkom!
je kan hier niet direct foto's uploaden. Je moet hiervoor imageshack, webshots oid voor gebruiken. Daar kan je foto's uploaden, en dan hier een linkje ernaar toe zetten. succes!
Even bij Photobucket een account openen. Dan daar je foto's uploaden, daarna bij voorkeur even verkleinen tot 'message board' (forum) niveau en dan de link kopiëren in je post. Bij Photobucket staat al direct een code voor je klaar, dus tussen image tags dus bijvoorbeeld [img] ww.photbucket blabla/dir whatever.jpeg [/img]
Als het tussen die tags staat zie je het op het forum als een directe foto.
Als het bestand klein genoeg is kun je het fotobestandje ook toevoegen als bestand aan je post (staat onderin, als je een reactie plaatst, bij overige opties). Deze mogelijkheid wordt niet veel gebruikt, maar het kan wel sinds een jaartje of zo.
Knap board, inventief systeem!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands