2x one spot, 1 keer EHX (voor holy grail) en nog eentje op 12V.
Printable View
2x one spot, 1 keer EHX (voor holy grail) en nog eentje op 12V.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Gave plank hoor! Staat er ook een DD-7 op?
ah, dat valt heel erg mee. naja je zeult je toch al een breuk en hebt ruimte zat. dus het maakt denk ik niet heel erg veel uit. ik merk wel dat die EHX adapter brom geeft als je er een signaal snoer langs laat gaan. daarom heb ik die vervangen voor een 1spot en alles is dood stil.Citaat:
ik kan niet wachten op de foto's met ledjes in het donker om jou kunstwerkjes echt te aanschouwen.
Nee, een DD-6 en een zelfgebouwde delay met zalige oscillatie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
Ik heb al eens een foto genomen in het donker om mn kunstwerkje met die spin te aanschouwen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvD.
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01746.jpg
Waanzinnig Valoosj.
Enkele dingen die ik bedenk:
Staat die bovenste rij pedalen niet hoog om te switchen?
En beneden, de fx die niet aan de rand staan, zijn die gemakkelijk bij te geraken?
MS
Super strak board Willem, zoals ik vorige week zat. al zei :)
Ik heb zijn bak vorige week mogen aanschouwen, en zag er super gelikt uit ;) wist alleen niet dat ie een looper eronder had hangen hehe. Ben erg benieuwd naar het board waar je mee bezig bent nog.
Valoosj, damn wat een giga groot board zeg. Hoe ga je dat oplossen als je in een kroeg moet spelen en de ruimte vrij beperkt is? :D ik vind het wel erg tof en mooi hoor, zeker de effect in het donker van die spin. Erg creatief gedaan. Ben benieuwd naar het resultaat.
Het schakelt allemaal zeer gemakkelijk.
Bij plaatsgebrek, wat er in mijn band zoiezo gaat zijn staat er 2 man maar voor t podium.
haha :)
dan zijn het aantal mensen in de zaal verdubbeld
goedzo!
Das echt geen porum als het om een verhoogd podium gaat he ;)Citaat:
tjah
die kennen ze in belgie niet!