Entwistle speelde op een VOX, ik denk dat dit een EKO is (maar ben daar niet zeker van)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan
mooie bass bernarduur!
Printable View
Entwistle speelde op een VOX, ik denk dat dit een EKO is (maar ben daar niet zeker van)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan
mooie bass bernarduur!
Yep, tis een EKO, maar VOX bassen werden ook door EKO gemaakt als ik het goed heb :)
Beetje OT vraagje; brug pickup is dood en in epoxy gegoten. Kan em niet meer aan de praat krijgen. Ik ben nu stad / land en wereld aan het afzoeken naar een vergelijkbare pickup.
http://www.student.ru.nl/r.kerkhof/Posts/EKOP4.jpg
Heb je er een / weet je waar je deze kan vinden / etc........ maak me dan gelukkig :D
@ bernardduur, heb je hem van 2dehands? ik zag er onlangs ook zo een daarop.
Yep; en van het bassisten forum want daar stond ie ook op :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Voor meer plaatjes en meer kijk dan hier
ik had nog getwijfeld om hem te kopenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur
Gadver wat een vies toetsenbord! :seriousf:
http://www.student.ru.nl/r.kerkhof/Posts/EKOB11.jpg
Aparte oplossing!
Je zou hem ook kunnen laten namaken met de orignele poolstaafjes.Citaat:
Volgens mij doet Curtis Novak wel van dat soort klusjes.
Ja, ik hoor het wel vaker van dat toetsenbord........ ga het vandaag maar eens schoonmaken........Werkplek he :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
Ik ben niet zo heel trots op de oplossing maar de actie was echt belachelijk; met de brug helemaal naar beneden toch nog een afstand. Nek was perfect recht en met shims kon ik ook niets doen.
Met dit stuk hout (deksel van een Small Clone box :D) is de actie perfect met de brug naar beneden gedraaid.
Ik had em al gebeld; hij zou als ik niets kan vinden een goede keus zijn; hij weet iig de wikkelingenratio / etc. Kon me helaas niet helpen met het repareren (door de epoxy)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door '66 special
Op zich is het niet zo ingewikkeld volgens mij: mal maken met de bestaande PU (kan met die rotzooi van de tandarts/orthodontist). Vervolgens de oude PU voorzichting verzagen, tot zo dicht mogelijk bij de poolstaafjes. Dan heb je in ieder geval de orginele poolstaafjes in een nieuw element, en hij kan de oorspronkelijke constructie bekijken in dwarsdoornede.Citaat:
Hij kan een kopie maken van de originele constructie en die dan vervolgens met behulp van de mal ingieten. Met die mal kun je zoveel PU's gieten als je wil.
Een vriend van mij gebruikt dezelfde methode om zeldzame knoppen voor mijn versterker na te maken.