Ik ben in deze ook geïntreseerd,zou je is een foto kunnen nemen als hij opstaat?Ik wil wel is zien hoe hij eruit ziet als hij opstaat:p(lampjes enzo)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danieldg
Printable View
Ik ben in deze ook geïntreseerd,zou je is een foto kunnen nemen als hij opstaat?Ik wil wel is zien hoe hij eruit ziet als hij opstaat:p(lampjes enzo)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danieldg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toaster
Wat zijn dat precies voor Marshall heads? :P
Hier speel ik op het moment m'n live gevallen mee. Is prima te doen op de kleine optredens die we doen. Ja ik weet het, het ziet er niet uit.
In de case zit trouwens een London city top, die op het moment zonder werk zit. Bedoeling is dat er een (bogner?) 2 x 12 komt.
http://img230.imageshack.us/img230/1570/cimg3887kk9.jpg
Super setup Niels!
http://i206.photobucket.com/albums/b...r/HPIM1249.jpg
Komt vanmiddag nog een Peavey TNT130 bij, over 2 weken een LC cab, en in kort tijdsbestek ook een peavey Valveking!:)
Niet lullig bedoeld, het is een verschrikkelijk mooie collectie, maar wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van zo'n hoeveelheid versterkers. 2 kan ik nog in komen. Maar wil je niet gewoon 2/3 standaard geluiden hebben die je echt heel vet vindt?Citaat:
Misschien staan ze normaal verspreid over het huis, maar heeft hij ze voor de foto bij elkaar gezet?
moooie set zo niels! lekker compact en doeltreffend! mooi board geworden ook! bevalt die jamman nou zo goed?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Jij hebt echt een van de mooiste set ups die ik tot nu toe in me leven heb gezien. Echt, alleen al een genot om naar te kijken. Volgens mij loop je thuis echt met een stijve rond :D ;)Citaat:
Mooi hoor. Ook de gitaren die erbij staan. Echt haast een totaal plaatje. Wat voor pedalen gebruik je erbij of gebruik je geen?
Hey Arjan, dank u voor het compliment, ben er zelf ook erg tevreden mee. Tis geen jamman, maar een headrush, en hij bevalt me tot nu toe prima. Ik gebruik niet overdreven vaak een delay, en waar wel, gaat het goed. Tapt lekker weg. De looper is ook ontzettend leuk om te gebruiken in bandformatieCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skabouter