Apart hout Stijn. Die foto rechtsonder zou je nog wel voor een Rorschachtest kunnen gebruiken :D
Nieuw basproject?
Printable View
Haha, dat heb ik nogal gehoord.
Jep nieuw bas project. Ik ga nog zien of ik het post. Ik heb het gevoel dat ik moet oppassen, hier op het forum, de laatste tijd !
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen: tetten !!!
s.
Nee toch? Wil deze wel zien.. Erg jammer dat een goedbedoeld topic zou uit de hand kan lopen! Volgens mij kan het nooit de bedoeling zijn dat hierdoor (semi-)profs of om het even wie dan ook hun kunsten niet meer zouden kunnen vertonen en zo wel, mag er wel eens kritisch naar de rest gekeken worden..
Verder geen vermelding doen, alleen het bouwproces, niets aan het handje toch? Er zijn er meer die om de week er een gitaar uit persen en dan hoef ik niet te zeggen wie.. De spammaffia komt hier toch minder..
En... daarover gesproken: Mijn eerste "commissie" is ook binnen! Een soprano uke zebrano/spruce voor m'n neefje van amper 2! M'n broertje betaalt de materialen.. (eerst zelf nog gereedschap kopen, doel is mei of juni) Kom maar op maffia.. :D
Tenzij ik iets gemist heb : die discussie is vaker gevoerd. Volgens mij was het toen TEYE op het forum kwam. Was ook geen enkel probleem. Gewoon bij het bouwproces blijven dan is het prima. En je mag "reclame" maken in je ondertekening, verder niet.
Mooi stukje hout, leuk project, dit soort dingen willen we absoluut niet missen!
Volgens mij weet iedereen hier wie Stijn is en wat ie kan. Ik word altijd intens vrolijk van zijn topics, dus ik zeg: Posten die handel!
Stijn, gewoon posten zoals je altijd doet. Volgens mij kan niemand zich daaraan storen. Ik mis al het modoverleg, dus wee niet wat er achter de schermen besproken wordt, maar volgens mij gaat alles prima volgens de regeltjes.
Posten die leerzame zooi.
Einde van de maand krijg ik ook centjes binnen voor een gitaar. Mag ik dan ineens mijn decal niet meer laten zien?
Merci, merci ...
@ Tabula: dat bedenk ik mij dus ook.
De eerste keer dat ik hier iets poste was het allemaal nog puur hobby, bouwen aan grondstofprijzen, hestellen e.d.
En ineens besef je dat (als je heeeeel zuinig leeft) het je job kan worden, wat wil je dan nog meer.
Maar omdat ik kaartjes heb laten drukken, wil toch niet zeggen dat ik hier weg moet, hoop ik dan.
Maar het is gewoon niet leuk om constant op de toppen van je tenen te moeten lopen.
Soit, zoveel aanmoediging, nu terug on topic :
Floyd ruimtes frezen, afstellen, pups herwikkelen, herfretten, kopbreuken, herlakken, bouwen ...
En ondertussen de multiscale selmer speelklaar maken, en de Loo (ja ik weet het, die is ook nog niet af ...) politoeren, zodat ze nog een week kan drogen, voor ze mee mag naar de DGBM ...
s.