Nog mensen die hem vrij hard overroepen vinden?
Printable View
Nog mensen die hem vrij hard overroepen vinden?
Hoe bedoel je overroepen?
Als je het over zijn solo werk hebt, nee, absoluut niet.
Wat gaat dat geven... wie weet gaan ze wel terug naar die zware funk zoals in het begin met Hillel, dat zou wel leuk zijn :blast: maar om eerlijk te zijn denk ik dat het naar de kloten is. Niemand kan Frusc vervangen en zeker die Josh Klingdinges niet.
Ik zie in Josh nog best een aardig alternatief. Juist omdat hij wel kan spelen, en al heel dicht bij de band stond. Misschien niet zo'n talent als Frusciante, maar ik luister graag naar muziek waar hij een heeft bijgedragen - The Bicycle Thief, PJ Harvey, Warpaint, John Frusciante.
Bovendien is hij qua naam een goed alternatief: John of Josh maakt elkaar niet zoveel, en de achternaam is voor velen een probleem om uit te spreken.
vergeet niet dat die gasten al jaren zeer goed bevriend zijn en veel met elkaar spelen. Ik denk zeker dat je invloeden gaat terug horen.
Ik denk dat als je goed naar By The Way luistert, en dan met name I Could Die For You, Minor Thing en Venice Queen, dat je dan nog verbaasd kunt zijn hoe goed die gitaren in elkaar zitten. Als je het hebt over hoe goed hij als gitarist is, en niet over of je de muziek mooi vindt.
+1
En niet alleen dat. Het feit dat hij zelfs met 2 of 3 akkoorden een supervet nummer kan maken, dat is ook talent hebben. Ik kan het niet. Kijk nou eens naar het nummer Californication. Dat zijn een handvol basisakkoorden en een solootje, maar oh wat klinkt dat vet. Hij schrijft misschien geen 15 minuten durende prog nummers in 7/8 maat ofzo, maar hetgeen WAT hij doet is wel echt geniaal en goed.