Mooi! Ik vind de Trem Lune ook zeer fijn.
Printable View
Mooi! Ik vind de Trem Lune ook zeer fijn.
@ M Kactus: de sound is geschikt voor metal, ik vind het minder voor rock. De tone is anders, en veel meer gain. De knoppen hebben ook meer invloed op mekaar. De tone geeft tegen het einde bv ook wat extra volume. Goed instellen is zeker nodig.
De afwerking is een decal.
@KP: dat geklik heb ik ook soms, het hangt een beetje af van je instellingen. Gain terugdraaien helpt wel eens. En de pagina die Ponq gegeven heeft is zeer handig. Ondertussen heb ik trouwens al 3 trem lunes gebouwd, er is net weer eentje besteld, en ik bouw er binnenkort eentje uit de set van commondsound voor iemand die mij geholpen heeft met het BoR logo op mijn pedaal.
@Bernd: pm
@Ponq: Mercikes ;)
Valoosj, die tremulus lune is echt Super !
Ik ben van 't w-e in de studio geweest met Gentlemen en 1 van de songs had een tremolo nodig.
Ik kon kiezen tussen mijn Looney Lune of de tremolo van de Fender Twin Reverb.
De tremulus lune haalde het !
o ja, die orange squeezer is het wat ?
Het is niet mijn ding, maar het werkt. Ik ging er meteen funkier van spelen toen die aanstond.
Goed dat je trem lune het haalde, zo hoort het ;)
Heb je soundclips van die orange squeezer ?
Die heb ik niet gemaakt. Passeer je niet nog een keertje in Wilrijk? Dan geef ik m gewoon mee om te testen. Of als je nog een paar maanden geduld hebt, dan kan je die op de werkbankmeeting bespelen. (Binnenkort komt daar nog een topic over als ik het wat verder met Ponq besproken heb hoe we dat juist gaan regelen.)
Veel betere sound zonder die pedalen vind ik ... bovendien lijk je meer op een tapdanser dan op een gitarist met heel die piano aan je voeten. :)
Kortom : echte gitaristen spelen ZONDER pedalen !!
k dacht het niet. Ze hebben dan wel niet allemaal zo'n pedalenbak, maar het merendeel gebruikt wel midi footswitches. Oh en mooi project.
Hoe weet je dat zijn sound mooier is zonder pedalen, als ik vragen mag? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markieray
Ben zelf ook niet zo'n pedalen freak, maar Valoosj z'n FX mogen er toch wel wezen hoor!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markieray
Als jouw laatste zin klopt dan blijven er niet veel gitaristen meer over :chicken:
Al mijn pedalen worden regelmatig gebruikt, dus ga eens op een ander zeveren ;) Ik speel postrock en daar moet het boeiend blijven. Veel pedalen levert veel sounds op, en echt simpele dingen die niet klinken, worden plots zeer interessant met een aantal effectjes.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Dankuwel Lex. We zijn nu druk bezig met een paar nummers af te werken, dus binnenkort wordt de myspace wel geupdate, dan kan je het horen hoe goed alles klinkt.
@Geofjackon: Midi is niets voor mij, net als racks want ik draai veel te vaak aan de knoppen. Enneuh, merci.