jij voelt je vast niet zo thuis op hifi-fora of wel? Wat je daar voor een onzin leest....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Printable View
jij voelt je vast niet zo thuis op hifi-fora of wel? Wat je daar voor een onzin leest....Citaat:
En mogami dan :sneaky:Citaat:
65 euro weggegooid nu dit niet langer de beste kabel is!
;)
de mijne kan 1 en 2 octaven lager en je kunt deze octaven afzonderlijk alsook het originele signaal instellen qua volume. Werkt erg leuk voor loopjes en solo's, klinkt erg massief en overdonderend, zeker over mn 100 Watt Bassman met 2x12 inch celestions van 100 watt per stuk :-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals
Het is echter geen echt basgeluid, of je eigen geluid maar dan lager, maar iets anders. Doet het leuk clean en met crunch.
Ik gebruik hem bijvoorbeeld bij Hot Chocolate's "Everyone's a winner" dat loopje aant begin dat een paar keer terug komt..
http://nl.youtube.com/watch?v=TNFi16-wyKQ alleen heb ik hem nog een stuk zwaarder staan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SimonS
Ja zoals gouden contactjes...dat verschil is alleen meetbaar (nauwelijks) en helemaal niet te horen voor het menselijk oor. En ik denk niet dat het de hond wat uitmaakt ;-)
Voor welke Mogami kabel heb je 65 euro betaald dan?!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Meestal is Mogami vergelijkbaar geprijsd met Canare, Belden en Tasker, en voor zover ik weet, ook van vergelijkbare kwaliteit.
@Simon_S; idd ja. Die bullshit hoeft van mij niet.
Mogami 2425 ofzoiets. Ik heb wel 35m :D
35 meter??? Wordt het geen tijd voor draadloos dan? Dat krijg je toch nooit fatsoenlijk op en afgerold? Zit het op een haspel soms? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
(eigenlijk een 4-in-1 vraag dus)
Ik denk niet dat z'n kabel 35 meter lang is, maar dat -ie daar stukje uit knipt om patchkabeltjes te maken.
Wat als ik nu graag 2 verdiepingen boven mn amp sta om die zo luid genoeg te kunnen zetten voor t heerlijke buizengeluid?
Maar Luke heeft gelijk. Patchkabels, fx loop kabels en enkele voor mn gitaren is waar hij voor dient. Binnenkort eens aan beginnen, want mijn pedalenbord zit deze week nog ineen!
Update van mijn bordje.
http://img156.imageshack.us/img156/8...oardfz5.th.jpg