mm, ik heb ook zo'n mxr phaser en die suckt net zo veel tone als 10 van die gekleurde kabeltjes.
als je een gitaar hebt met veel output dan heb je misschien wat minder last van slechte kabeltjes.
Printable View
mm, ik heb ook zo'n mxr phaser en die suckt net zo veel tone als 10 van die gekleurde kabeltjes.
als je een gitaar hebt met veel output dan heb je misschien wat minder last van slechte kabeltjes.
Dan verschilt het misschien per exemplaar en/of je overdrijft. Ik heb er niet bijzonder veel last van (als-ie aanstaat wel trouwens, maar da's wat anders). Alleen de wahwah snoept wel wat van de klank af, maar boeiend.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlie45
Boeiend?
Dan kan je evengoed alles goedkoop kopen als 't je toch niet interesseert of er van je geluid wordt afgesnoept haha!
Als je amp top is, je gitaren en effecten ook, moeten de kabels die deze spullen met elkaar verbinden ook maar top zijn...
Op 't eerste zicht hoor je veel niet, tot je zes van deze "niet-hoorbaar-slechter" spullen hebt...
Logisch toch? :)
MS
Nuanceren, ooit van gehoord?
Dan is het dus custom footmade i.p.v. custom handmade...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals
Weet ik wel :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
Ik voor mezelf wil gewoon zo weinig mogelijk tot geen zwakke elementen in mijn setup. Bij mij is dat mijn Boss Loopstation, maar als die ik nu nodig heb moet ie erin, ik ga hem mss in een midischakelbaar loopkastje zetten om heb te kunnen true bypassen als ik hem niet nodig heb... Ook mijn kabels in de fx loop heen naar en terug van mijn pedalenbak zijn veel te lang, 6m elk. Die ga ik binnenkort laten inkorten tot 2m. Mijn switcher kan ik er toch afhalen en overal op podium zetten...
MS
uhmm
wat een gezeik zeg
ik geef je een tientje als je het verschil hoort tussen de disco kabels of je zogenaamde costum made kabels...
terwijl de drummer meespeelt in een of andere klote kroeg, waar 99 van de 100 leden spelen....
Hee Ro, Je bent weer online... Al iets onderweg?
Kabels doen een hoop... kan me niet schelen dat een ander het niet hoort. ik hoorde het maar je moet wel spullen hebben waar je het bij hoort natuurlijk.
prachtige nuance weer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
het maakt toch niet uit? als je het hoort, dan hoor je het en is het de moeite waard.
als je het niet hoort, hoor je het niet en is het niet de moeite waard.
zo is het met alles, standaard tubescreamers vs booteekjes, behringer vs cornish etc...
beetje zinloos om een discussie te voeren over wat iemand anders wel of niet hoort toch?
Misschien hoor je het wel, en is het juist de bedoeling. Misschien is het juist die vermindering van het hoog of het laag die je prettig vindt.