Daar gebruik ik wel weer paint voor. Ik heb ze ook niet getekend maar vanuit een foto uitgeknipt in paint. Vervolgens alles om het knopje de zelfde kleur gegeven als het gedeelte waar ze op moeten komen, knippen, plakken en je kippenkop zit er op
Printable View
Daar gebruik ik wel weer paint voor. Ik heb ze ook niet getekend maar vanuit een foto uitgeknipt in paint. Vervolgens alles om het knopje de zelfde kleur gegeven als het gedeelte waar ze op moeten komen, knippen, plakken en je kippenkop zit er op
Aha. Laatste vraag nog (sorry:(): hoe maak je die letters zo mooi (zoals op je Plexitone)?
Dat was wel een hele stunt
Je hebt in PP onderin je scherm "insert wordart" Daarmee kan je verschillende soorten letters maken met verschillende fonts. Ik heb .lexi .one geschreven zonder vulling en P.... T... met vulling en net zo lang geschoven tot het in elkaar pastte. (De puntjes zaten er dan natuurlijk niet bij)
Ik ben wel benieuwd wat je er van bakt. Als je nou vragen hebt...PM me dan even. Hebben andere mensen ook nog iets aan dit topic.
Gr N
http://i69.photobucket.com/albums/i4.../racktuner.jpg
wat denk je van deze rack tuner? :D
Makkelijk te bedienen met maar 2 knoppen zou ik zeggen :-)
Nou je het zegt: er staat ook nog een tuner op de foto :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
ik weet op wat je het hebt, maar stel je voor, 2 echte knoppen op een vrouw. dat zou toch zoiezo 'mute' en 'seks' moeten zijn :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno P
mis er dan 2
food
bier
ik zou al heel tevreden zijn met die eerste 2. om de bierbuik die je kweekt weg te werken kun je best zelf naar de koelkast lopen. zo blijf je fit voor die 20 keer per dag dat je op seks drukt
tjah
das waar, anders lig je alleen maar in bed
Mijn overige "losse" pedaaltjes heb ik op een baordje laten zetten.
Deze kan ik verbinden met mijn al bestaande pedalboard, maar dit terzijde ;-)
http://img249.imageshack.us/img249/3...feb2007sg2.jpg
Net boardje maar vooral...wat een klerescherpe foto gast.
Mooi board,mooie pedalen..erg vet :)
Vind die boards van PL over het algemeen wel erg fraai!Welk matariaal is datzwarte spul wat ie gebruikt?
Zeker mooi board, vraag me altijd wel af wat er allemaal onder die verhoging zit. Bij de boards van PL gaat er altijd veel ruimte 'verloren' lijkt 't wel..
Prachtig board. Ik mis alleen nog een "familie-foto" met je andere board...;)
moet ik wel een nieuwe doos tissues kopen om de kwijl weg te vegen...:sssh:
Vaak ligt er iets van stroomvoorziening onder ofzo of eventueel buffers etc..kan vanalles zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Klopt, voedingen en buffers idd. Meestal doet ie er een paar extra in, wil je later je board uitbreiden. Zoals dat kan bij die verhogingen, waar je de Korg tuner ziet zitten. Bedankt iedereen voor de positieve reactie's ik ben er ook erg blij mee met dit plankje :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Misschien een hele brutale vraag hoor(je hoeft dus ook niet te reageren of via pm ;)) maar wat ben je nou kwijt voor zn board wat je nu hebt?Ik wil namelijk in de toekomst(waarschijnlijk volgend jaar) ook een board laten maken en zit dus aan PL te denken.Hij maakt zulke mooie dingen en zo goed ook..Echt mooi stukkie werk!
DAMNED!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
Dat is een fraai staaltje werk zeg! :eek:
En het zijn ook niet de lulligste pedaaltjes die erop liggen. Knap spul! :cooler:
hoe ziet een pl board er na een aantal jaar intensief gebruik uit?
alle foto's die ik zie zijn ze nog nieuw en zo netjes...
i wanna see some chopped of paint :D
Bij deze de mijne in opbouw:
http://img.photobucket.com/albums/v2...1/DSCN2696.jpg
Onderaan een Masotti Black Box, VL PPII en T-rex Fueltone gemonteerd:
http://img.photobucket.com/albums/v2...1/DSCN2697.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v2...1/DSCN2698.jpg
Oh my god......... wat een board.... proficiat met je schitterende gear.
Het ziet er super uit maar moet ook zalig klinken.
Hoe is die crunch box (ik kan eentje kopen voor weinig geld en zit er over te twijfelen) ????
Die crunchbox klinkt zalig op mijn versterker. Heb ook een box of rock gehad van z-vex maar die klonk op mijn versterker niet goed, maar op een Vox veel beter.
Mijn crunchbox klinkt ook zaaalig, zeer bruikbare distortion. Speel met een tele over een Deluxe Reverb, heb geen idee hoe de crunchbox werkt met humbuckers bijvoorbeeld.
Tuner?... waar... OH DAAR...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Jah... ik keek al in de rack maar zag nix..... :\
Ik wil wel ff afstemmen op dat rack :)
Hmmm, even wat aan de knoppen draaien...
Persoonlijk vind ik minder. Voor humbuckers gebruik ik de mudhoney of een OCD.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
mudhoney heb ik ooit gehad, ook een fijne scheur, zeker met de boost knop ingedrukt :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angel
ocd gebruik ik op dit moment ook, werkt ook goed met singlecoils
Veel onbekender hier: hoe bevalt de RT20 ?
hoe bevallen die Moog's je? Ik heb zelf de LowPassFilter en de Ringmod, hoe is de phaser?Citaat:
Zalig effect, alleen die gain vind ik er teveel aan.(dus deze al altijd wel uit staan)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Heel erg goed. Die phaser is absoluut de beste die ik ooit geprobeerd of gehoord heb. Niet gemakkelijk in te stellen zoals al die moog's. Maar qua geluid fenomenaal. Enkel jammer dat ze nog geen chorus hebben uitgebracht. Dat zou nog eens een aanwinst zijn voor de firma.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Super man!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
Welke voeding gebruik je? Want je hebt zowel AC als DC nodig op dat board he?
Hopelijk na het week-end plaatjes van mijn pedalboard. DAP Showmaster-48 doosje en daar komt mijn Pod XT Live in en een Boss PW-10.
Prachtig a die noeste arbeid en mooie pic's! Ik heb daar een vraag over.
Heb je als je zoveel (meer dan drie, vier) effectpedalen aangesloten hebt, niet enorm veel tonesuck? Blijft er nog wel iets ven de sprankelende sound over zoals je die hebt als je je gitaar direkt aansluit? En hoe voorkom je dat uitgangssignalen van het ene effect, het volgende effect niet verrot laten klinken? Dan zou je telkens true bypass schakeling moeten inbouwen....?
Nu zijn daar wel loopers voor maar die zie ik weinig op al de pedalboards.
Reden voor deze vraag: ik zit er aan te denken om mijn multieffect op te doeken en voor pedalen te gaan. Doe ik een Lexicon in de effectloop van de amp met een midiboardje om wat galm, chorus en delay te schakelen en voor de rest dus een pedalboard. Maar dat moet dan wel strak en puur klinken.
Iemand een goed advies voor de invulling van deze setup?
buffah!
De plaatjes van mijn nieuwe pedalboard en de beschrijving ervan staan op mijn muziekblog.
Hier alvast een voorsmaakje: http://i14.photobucket.com/albums/a3.../podCase_1.jpg
Ik moet de phaser maar eens gaan testen..Citaat:
Ik heb de MuRF wel getest maar daar was ik niet zo kapot van, hij is ook nog eens een stukje duurder dan de andere Moogs. Het is wel een vet pedaal voor in de studio maar op dit moment is dat nog te duur. Het lijkt me geniaal om al die Moogs te hebben en er lekker mee te kunnen kloten in de studio.
De delay wil ik ook nog wel eens proberen, gewoon voor de lol. De nieuwe FreqBox lijkt me echter niks..
Is dat een antwoord op mijn vraag? Buffah :???: :dontgeti:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a