Zie ik het goed, heb je dr een Invader ingezet??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reb
Printable View
Zie ik het goed, heb je dr een Invader ingezet??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reb
Yup, dat zie je goed ;)
is het waar dat de neckbevestiging op een 70's strat ( echt of re-issue) slechter is dan de normale neckbevestiging met 4 schroeven?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebass
wel grappig om te zien ik heb van de week ook op mijn highway een andere slagplaat gezet alleen een zwarte, en ik heb er ook 5 veren ingezet zodat de brug strak tegen de body staat. binnenkort ff wat foto's schieten
Vanwaar de tape?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks
Wel toevallig ja, een gevalletje van GMTA :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keithvandentol
Het verbaast met trouwens dat die gitaar helemaal niet zo snel beschadigd. Ik heb er nog geen een krasje opzitten en dat voor deze "lak" of juist het gebrek daaraan. Zoals je kan zien heb ik de schroeven nog best ver in moeten draaien voordat de veren strak genoeg stonden. Ik ben wel benieuwd naar de foto's.
Hey Jimi, hoe heb je dat eigenlijk gedaan met die finish? Zal bast wel al ergens hebben gestaan, maar kon het zo ff niet vinden. Ik vind dat je dit puik gedaan hebt namelijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks
Was dat niet gewoon een standaard optie in de eerste uitgaves van de Highway serie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ik weet nog dat ik toen baalde dat de strat WEL deze afwerking in het pakket had en de tele niet.
ja dat vroeg ik me ook al afCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AlterEgo
Je kan nog wel es gelijk hebben ook. Als dit een Highway kleur is, moet het zoiets zijn als cocoa brown ofzo. En die is er natuurlijk weer niet linkshandig....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Ik zit er stiekem nog wel es aan te denken om m'n honey blond Highway strat van z'n finish te ontdoen en er ook een dergelijk kleurtje op te doen zoals die bruine. Maar ik heb dan ook nog zoveel "projektjes", dat gaat jarenwerk worden...