thnx! wil binnenkort ook eens wat sampletjes posten!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Printable View
thnx! wil binnenkort ook eens wat sampletjes posten!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Zéér mooie verzameling!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Thnx gebruik live vaak de Fender Dual Showman voor clean en de bovenste Marshall voor het scheurwerk over de Koch 2x12 met vintage creambacks.
Geschakeld met een Radial Tonebone.
Gibson en Fender Plus. Lekker veelzijdig en verder alleen een wah. Who needs pedals! ;)
Wauw, wat een ongelofelijk mooie collectie, Toaster! :o
Mijn 1/4de stack:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7EYQDCV6.jpg
Me is happy!
hoe bevalt die valveking? en wat voor 2x12 is dat? combo? wat zit er voor component bovenin, het lijkt wel een eindtrap. zelf erin gebouwd, en waarom?
De valveking bevalt echt heel goed, tonnen gain en veel dynamiek. Na ff met de knoppen gespeeld te hebben vond ik meteen mn sound :)
De 2*12 is een combo en cab tegelijkertijd. De kast heb ik ooit leeg gekocht en toen heeft men vader er een versterker voor gebouwd. (is zijn hobby, alles wat met apparatuur te maken heeft). Het is een 60 watt transistor versterker over 2 Celestion rocket 50's.
De cabinet is stereo, als je aan de achterkant er een top ofzo mee verbindt wordt de versterker uitgeschakeld. Ook zit er een lijningang op (vanvoor rechts) waarmee je rechtstreeks op de eindversterker kunt spelen. (gebruik ik voor mn toneport).
Maar goed, de valveking is een echte aanrader :)
handige combo is dat dan zeg! klinkt goed:) zeg, krijg je eigenlijk een footswitch voor de kanalen BIJ die valveking? dat zie ik niet staan namelijk....
Nope, heb ik apart gekocht en komt later aan. Dt is wel een addertje onder het gras omdat je weer iets van een 40 euro kwijt bent :/
ja idd, ik vermoedde het al. en zonder dat ding ben je nergens....toch jammer, zoiets hoort standaard te zijn. maak dan DESNOODS de amp iets duurder, maar maak er geen los ding van.