Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
jaaaaaaaaaa carbon copy in the house !
2 versie's ? tell me more !
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
jaaaaaaaaaa carbon copy in the house !
2 versie's ? tell me more !
Me2 (+10 tekens)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
Nou ik moet zeggen, het volledige verhaal weet ik zo niet uit me hoofd, enkel dat D_H zoiets een keer zei. Was een hele poos terug al (ik dacht iets van 2 jaar terug ofzo want sinds dien heb ik dat pedaal). Ik stond er zelf ook beetje van te kijken maar goed, zoiets was wel het verhaal toen. Of ik sla volledig de plank mis en heb D_H verkeerd begrepen ;) (misschien vroegtijdige dementie, werk zelf met die doelgroep. Misschien is het besmettelijk :D ;) )Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Mark, yepz vanochtend opgehaald op postkantoor (was gister dagje in Ibbenbüren). Heel hartelijk bedankt voor de goede en snelle afhandeling, toppie! :) Pedaal bevalt echt prima! Echt wat ik dus zocht (en 4/5 jaar lang op heb gewacht hehe).
er zijn 2 versies
versie 1 heeft minder aanwezige modulatie
versie 2 heeft dat al meer
ok.
maar hoe kom ik dr achter welke versie ik heb dan,en waar heb je de info vandaan ?
Ben ik ook zeer benieuwd naar, maar hoort niet in dit topic thuis!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
openschroeven en kijken of r7 iets van 447 ohm is of 0 ohm :)
Dit is zoals het bij mij nu nog steeds is.. Hoewel het in verhouding goedkoope pedaaltjes zijn ben ik erg tevreden.
Volgorde is: Dunlop Crybaby, Boss DS-1 (tone en distortion klein beetje open), Ibanez TS-9 (gain op 0), MXR booster/overdrive, EHX Electric Mistress en via de Line6 delay stereo eruit.
De MXR gebruik ik alleen voor de boost functie, want de overdrive klinkt bij high gain sounds zowel te krasserig als te bassig.. Heel irritant. En draai je de gain laag hoor je kleine digitale clipjes, gewoon lelijk. Iemand hier ervaring mee?
Daar wil ik nog eens iets anders voor zoeken dus, maar een boost functie is wel een must-have.. Mss de Carl Martin Plexitone eens wat beter testen..?
http://i136.photobucket.com/albums/q...rokkel2015.jpg
Grt Roy!
:cheerup: OCD :cheerup:
wrm liggen je pedalen zo scheef? (niet dat ik boos ben hoor, maar recht is mooier ;)
Leuke pedalen Roy. Die MXR/CAE pedaal is dus niet echt helemaal geweldig als ik het begrijp? Ik heb hem helaas nog niet getest.
De plexitone kan ik je van harte aanraden. Ik heb sinds vandaag een in bezit en ik ben dr gewoon verliefd op bijwijze van. Super veelzijdig en die boost functie is top. Je kunt de boost van de plexitone ook gescheiden gebruiken van de plexitone zelf zeg maar. idiaal. Scheelt je weer een pedaal ;)