en marktplaats doet er niets aan die incasseert gewoon fijn 3 euro van die eikel.
allemaal ff melden bij marktplaats..
Printable View
en marktplaats doet er niets aan die incasseert gewoon fijn 3 euro van die eikel.
allemaal ff melden bij marktplaats..
Wat een mafkees,
Laat hem maar eens ophouden met dat gerommel van hem, maar daar zul jij hem wel op gewezen hebben:ok:
Tis de buurman van forummer Chocola.
Toen ik deze forummer eens ophaalde stond de schuurdeur open, stond volgepakt met dozen.
Deze meneer noemde zich op het forum, toen hij zijn oplichting wilde verdedigen met de Rickenbacker kopiën "Rik en Bakker" of zo
Overigens maakt hij nog steeds inbreuk op het merkenrecht dat Fender bezit, hij mag geen-eens decals plaatsen.
Hoe dan ook
Dat namen vermelden in je ad, dat is tamelijk not done.
Als je een toko hebt en je gaat zo om met consumenten, dan ben je snel uit bizniz.
Ja beneden niveau, maar ik denk en ik hoop dat hij nu zo onderhand een beetje last van ons begint te krijgen
Goed verdienen trouwens, zooitje SQUIER BULLITS (hoop dat er wat niet-leden meelezen, DE GOEDKOOPSTE UIT DE SQUIER SERIE!) kopen, decal en backplate (ook fake?) erop schroeven en kassa!
professioneel gemonteerd zegt die, duhhh moelijk hoor.
Ik zie inderdaad net dat hij mijn naam ook in zijn advertentie heeft vermeld. Ik ben inderdaad "mr. N" :p
Achja, het illustreert natuurlijk perfect dat ik zijn zere plek heb geraakt en hij zich dus wel degelijk in zijn kont gebeten voelt. Volgens hem zou de gitaar ondertussen al verkocht zijn, dus ik denk niet dat de gitaar er nog lang opstaat. Mocht dat wel zo blijken, meld ik het eventjes bij Marktplaats.
Verder is het inderdaad een eerder apart figuur. Hij wilde me eerst wijsmaken dat hij de gitaar "grondig" had verbouwd. De headstock had namelijk een nieuwe decal gekregen en moest daarna "grondig" herlakt worden. Ik heb hem toen verteld dat ik, en menig ander (amateur-)gitaarbouwer, dit eerder als een klein klusje zouden zien en hij kennelijk niet veel gewend was als hij dit als een grondige klus zag.
Daarna dreigde hij met "gerechtelijke stappen" omdat ik zijn advertentie saboteerde. Toen heb ik hem juridisch-uitgebreid uitgelegd dat iets als "laster" hier niet van toepassing zou zijn.
Zijn antwoord daarop was plots verrassend vriendelijk.
Hoe dan ook tonen zijn agressieve reacties wel duidelijk dat hij verveeld was dat er mensen zijn "handeltje" openbaar probeerden te maken en dat dit topic dus wel degelijk nut heeft! :):cheerup:
NB: ik ben zelf wel altijd beleefd tegen hem gebleven. Hoe agressief iemand ook reageert; ik probeer mezelf persoonlijk toch niet te laten kennen in zo'n situaties.
Mooi, nu hopen dattie z'n zooitje inpakt.
Het helpt niet om iemand als hem mails te blijven sturen.
Die kerel is al een tijdje actief op marktplaats en hij blijft voorlopig nog wel even doorgaan denk ik.
Marktplaats tippen, fender een mailtje sturen en verder geen aandacht aan schenken.
Tenzij je er eentje wilt kopen natuurlijk.
Verkocht (met dikke letters) volgens de advertentie......Geloof er geen zak van!