dan moet je de space echo eens proberen ;)
erg fijn...
Printable View
dan moet je de space echo eens proberen ;)
erg fijn...
Ik heb er een en die klinkt een stuk fijner als de DD-6. De DD-2 is exact het zelfde als de DD-3 alleen is de DD-2 analoge terwijl er toch echt met dikke letter "Digital Delay" opstaat ;) Infeite heb ik dus al een analoge delay maar vind de AD-9 van Ibanez nog mooier klinken. Volgens mij heb ik weer last van Gas :sssh:
wat me trouwens opvalt,
dat meeste gitaristen het meeste wisselen qua drive pedalen en delays... om het ideale te zoeken..
Maar met overige effecten valt het akelig tegen!
Dat is z'n beetje de Roll Royce onder de pedalen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
de nieuwe eh
de oude is me een beetje TE duur en onbetrouwbaar
Nou ja, zo gek is dat toch niet? Er is toch een veel groter aanbod van drives etc dan van chorussen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Zou het niet eerder andersom zijn? Dat er veel aanbod is aan verschillende drives omdat gitaristen juist daarin de vele kleine nuances zoeken.
Dus dan blijft de vraag staan hoe het komt dat we kicken op (en dus verschillende hebben en vaker wisselen) op overdrives etc. dan op chorussen.
dat is misschien bij jou zo ;)
hier niet :D (ik heb maar 2 drive sounds)
Ik denk dat het ook veel met de wisseling van muziekstijl heeft te maken en eigelijk ben je altijd wel opzoek naar iets anders. Ik heb tot 2/3 jaar terug veel metal dingen gespeeld. Toen was de Line6 Uber metal echt hét pedaal voor mij. Nu ben ik van stijl gewisseld (ja we worden wat volwasser enzo he ;) ) en speel ik veel rock en af en toe punk dingen. Dingen zoals Nickelback, AC/DC enzo maar ook echt oude dingen a la Hendrix en the Who. Nu is de Plexitone echt hét pedaal.
Ik weet een leuke tweede hands Red Repeat te koop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Om niet te spammen kan ik je via de PM vertellen waar..... :seriousf: