Kewl (+10)
Printable View
Kewl (+10)
je kan het met elk delay pedaal overigens doen
maar dan moet je eerst je signaal splitten, je originele signaal naar een mixertje (kanaal 1 bijv), en het andere signaal door een volume pedaal jassen, dat weer door een delay en dat ook naar het mixertje
of wanneer je stereo speelt ofzo
erg leuk geintje
Beetje omslachtig heh! ;) Maar cool :p
Over delays gesproken, toch weer een up-dateje hiero. Vanmiddag ff wezen neuzen voor een analoge delay. Aanvankelijk was de opzet om een Carl Martin Red Repeat te scoren, zowel door de prijs als door de eenvoud van dat ding. Helaas hadden ze die niet, maar ik kon natuurlijk ook niet onverrichter zaken weer naar huis gaan en heb de Ibanez AD9 gekocht. Ik kende het pedaal al een beetje, maar na er eenmaal thuis een beetje op hebben lopen te pingelen ben ik toch wel erg blij met dat ding (de kritiek komt over een weekje wel, ghehe). Ik heb een tijdje met een Boss DD6 lopen stoeien en dat was het gewoon niet voor me. Vond de delays niet warm klinken en ik kon nooit echt de juiste instellingen vinden met die 1001 mogelijkheden op dat ding. Daar ben ik nu dus van af en de Ibanez kabbelt veel warmer na.
Fotootje:
http://i90.photobucket.com/albums/k2...6/S8000769.jpg
De pedaaltjes zijn wel een beetje hotsieklotsie schuin gaan zitten na verloop van tijd, maar het doet er niet minder z'n werk om.
Leuke pedalen Drappie ;)
Het probleem met de DD-6 herken ik wel ja. Ik heb dat pedaal ook,bevalt opzich goed maar inderdaad, dat ding heeft zoveel mogelijkheden. Ik zou ook graag een simpele analoge delay erbij willen hebben maar ik twijfel nog welke dat gaat worden. Die AD-9 van Ibanez is een prettig pedaal, de Carl Martin ook wel met name de prijs ook en ja die nieuwe MXR Delay lijkt me ook wel wat! Lastig als er zoveel keus is. Dat heb ik nu ook met tuners :D
van de hele dd serie blijf ik de dd3 het beste vinden, ik weet niet waarom!
mooie set drap! Ik zie dat je een heuse Digitech Fuzz hebt! die is geweldig!! :D
Maar de Iba delay dus, nog vergeleken met de Maxon?
Ben je overigens niet een beetje bang voor tone-suck-city?
En hoe bevalt de Rocktron je?
Onderschat de DD-2 niet. Lijkt in feite het zelfde pedaal, toch klinkt de DD-2 een stuk fijner.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
nog geen ervaring mee... :(
Die Maxon die hadden ze niet, maar die is volgens mij ook behoorlijk duurder dan de Ibanez. Ik heb sowieso maar weinig getest en kende de Ibanez AD9 al een beetje. Ik wilde eigenlijk alleen de Red Repeat, temeer omdat ik dat pedaal ook al kende en het ding op de site van Westerhaven staat. Was helaas alleen niet voorradig. Die nieuwe MXR had ik nog wel willen testen, maar ze verkopen helaas geen MXR bij Westerhaven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Die Digitech is trouwens geen fuzz hoor :satisfie:
De Rocktron bevalt me prima, maar ik ben ook niet echt een kenner op het gebied van tremelo.
Qua tonesuck, het valt echt reuze mee, serieus.
Wat betreft de Bossjes, ik ben een leek op het gebied van delays, maar ben er inmiddels wel achter gekomen dat een digitale delay het voor mij niet is. Een digitale delay herhaalt, een analoge delay kabbelt na, of zoiets :satisfie: