Owhh valt dus nog mee, ga je er verder nog patserige dingen in je pedalboard bouwen?
Printable View
Owhh valt dus nog mee, ga je er verder nog patserige dingen in je pedalboard bouwen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Nah, misschien zon Boss FS-SU maar verder op het moment niet echt.
ik ga er ff af, laters
Beetje late reactie. Weet nog niet wat voor wah, maar ik zal hem in ieder geval zelf bouwen anders past ie niet in de keten:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
zelfbouw strat/tele > zelfbouw Superduper > zelfbouw Flatline > zelfbouw TS808 > zelfbouw TS808 > zelfbouw versterker. Spreekt dus voor zich dat ook de wah een eigen fabrikaat moet zijn.
Mee eens!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Gaaf man spelen op meuk wat je zelf hebt gemaakt!
@gg,
ik zou dan als ik jou was gewoon een verrotte dunlop wah scoren ofzo, en dan de guts zelf erin doen!
mooi kleurtje eraan geven
en hasjikidee
RottRelic Wah Pedal!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
ah
dus eerst kleurtje geven
daarna in een cement molen (samen met enkele middelmaat hoekige stenen) gooien voor een tijdje
zo
zinnige post:
http://85.17.225.103/304400001-30445...90_6_AdYa.jpeg
mxr 6 bands eq en de morley pro series 2 wah die reeds van nocki waren liggen erop!!!
ik ben nogsteeds opzoek naar een stuk tapijt waar het velcro op blijft plakken... en goeie kabels :) Daarnaast moet het houtwerk IN de kist ook een keer vervangen worden want rechts zakt het beetje in (kist heeft intensief leven gehad)
signaal keten:
casio dg-10 => a
Andere gitaren => b
a/b box => buffer => morley wah => tuner => coron phaser => frequency analyzer + baja big muff => magical blue box (vergeet steeds wat het is maar klinkt verdomd lekker) => costum made hotcake => space echo (met expressie pedaal) => micro qtron => mxr 6 bands eq (voor boost en wacky sounds) => electric mistress (waarom is dat ding zo lomp groot :S) => amp
I like! Ik dacht altijd dat jij 2 delays had? En wat doet het expressie pedaal? repeats of time?
tjah ik ben nogsteeds opzoekn aar een goeie 2e delay
ik denk dat het een dl4 gaat worden, alleen dan moet er het een en ander uit (ligt beetje vol eh)
expressie pedaal bepaalt het echo ingangs volume, dus mijn oorspronkelijke geluid blijft normaal maar ik kan de echo laten zwellen, leuk voor sound on sound dingen:
http://youtube.com/watch?v=pAkTC6EpSmQ