Dat ook, maar ook veel zelf kunnen repareren en afstellen, dat scheelt ook een hoop:)
Printable View
Nou mag ik niet zeuren over superdeals want die heb ik ook met grote regelmaat. Zelf repareren en afstellen lukt me ook nog wel. Veel gitaren hebben alleen een zeer grote "net niet" factor en ik ben geen verzamelaar die gitaren aan de muur gaat hangen "omdat het kan". Als ik zeker weet dat ik er nooit meer op ga spelen dan gaan ze zowiezo weer weg.
Sommigen hebben dat inderdaad en anderen die net naast de pot pissen.
Ook wil een smartphone met MP onder favorieten wel eens helpen of toch reageren waar anderen twijfelen.
En natuurlijk met een fatsoenlijk bod en een begeleidend mailtje de verkoper ervan overtuigen dat hij hem aan jou moet verkopen.
Blackstar HT Dual voor 129 euro
Twee kanaals buizen distortion/voorversterker pedaal, nieuw 200-220 euro.
http://www.americanguitarstore.com/p...94&language=nl
Mijn superdeals komen altijd voort uit snel schakelen en meteen afhandelen. Voorbeeld is wel die Tele die nu onderweg is. 1988 Am Standard ,wel met andere elementen HSH maar voor de rest netjes en in goede staat. Dan is 400 toch geen verkeerde deal. Heb zo wel eens een gitaar opgehaald voor veel minder dan het reeds geboden bedrag op MP.
(Dit is de dual hè, niet de overdrive.) Er staat er momenteel geen op Marktplaats. Na enig googlen leek dit me de goedkoopste. Ik geloof niet dat ze verzenden dus ophalen (zitten in Enschede).
Wat zijn de kwetsbaarheden van dit ding als je er al twee versleten hebt?