me les paul is zwaarder!
Printable View
at guitarkid: fijne gitaren!
de ri strat, de olympic white (veronderstel ik) tele en de D35 zouden zeker niet misstaan tussen mijn snarenjongens.
Jorik je hebt een hele mooie collectie (en poster) :D.
Ik kick wel op witte birds, maar die goldtop is helemaal te gek!
http://img177.imageshack.us/img177/5809/95302744os0.jpg
ja inderdaad zeg!
al heb je hem daar wel een beetje lopen stretchen, t is toch wel een grote headstock ja :seriousf:
Dat zijn ook zware klootzakken, hoewel ik me in dit geval er sterk over verbaas dat die zelfs zwaarder is. Bassen zijn vaak zwaar (of vanuit basgitaarforum.nl perspectief: gitaren zijn licht) en van firebirds weet ik sowieso dat ze zwaar zijn, die dingen hadden ze beter de Gibson Pangaea kunnen noemen o.i.d.
Maar verder een fijne verzameling, en die poster had ik vroegah ook!
Zie, het scheelt bijkans niet veel:D
mijn gibson is totaal niet zwaar.
ik heb eens vergeleken met de gibson van de gitarist van jaya the cat en die van mijn gitaar leraar, en die wil ik echt niet 3 uur om mijn nek hebben hangen met een optreden ofzo hoor!
Ik snap wat je bedoelt! ik heb ook veel les pauls getest die heel erg zwaar waren mijn goldtop is nu niet echt zwaarder dan een andere gitaar maar toch klinkt ze als een les paul van 35 kilo!
Wat me opviel is dat altijd de les pauls met de 50 nek of de echte boomstam neckprofiel echt zwaar waren en dat de les pauls met 60 neck altijd lichter waren is dit nu toevallig of klopt dit (ik vroeg het me even af??)