Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Helemaal top !!!
Printable View
Citaat:
Helemaal top !!!
...rijmt op..
waar wacht je verdomme op?
tjahCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
der is nog niets gepost eh maat!
Dat klinkt KUT. Ik vrees echt voor die plaat, dat bovenstemmetje van Hammett lijkt echt nergens op. En ligt dit niet meer in de lijn van Saint Anger, dan de missing link tussen And justice en the Black Album?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinchaholic
zeik niet zo en wacht gewoon de cd af!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Megadeth_
Chill, heb je zijn naam niet gezien? Waarschijnlijk praten ze zo allemaal op het Megadeth MB.Citaat:
:hippie: ;)
daarom ook niet chill ;) Ik vind megadeth een van de zieligste bandjes, tuurlijk hebben ze ook kicke riffjes enzo maar het hele idee erachterCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
Dude, denk je dat door m'n nick ik alleen de band Megadeth ken? Ik lach met mensen die als het over metalhistorie gaat, enkel Metallica kennen en nog steeds zitten te hopen dat die ene 'gouden plaat' er nog eens komt. Ik heb er geen idee van hoe het bij jou zit maar ik hoop dat je visie verder reikt dan Metallica. Bands als Kreator Slayer Exodus en Testament leveren nog altijd degelijke platen, en daar hoef je serieus geen 5 jaar op te hopen.
hmmCitaat:
lekker lang lontje
om eerlijk te zijn luister ik zelden metal laatste tijd, alleen metallica heeft iets wat andere metal bands voor mij niet hebben: gevoel...
Deze discussie is nou al ZO vaak voorbij gekomen... Laten we het gewoon ff lekker ontopic houden.Citaat: