Kan wel zijn, maar dit onderwerp gaat volgens mij over gitaristen en daar hoort Britney vooralsnog niet in thuis.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thajan
Printable View
Kan wel zijn, maar dit onderwerp gaat volgens mij over gitaristen en daar hoort Britney vooralsnog niet in thuis.Citaat:
dude' .... 0.oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus
Ging meer om het idee van: je hoeft niet goed te zijn om volle zalen te trekken...Citaat:
Volgens mij is er geen beste gitarist, gelukkig maar denk ik dan... Favourite zijn er zeker!! Ik ben elke keer weer verbaast als ik weer een andere gitarist hoor, heerlijk om te horen wat de karakteristieken zijn, stijl, voorkeuren en gewoon hun vertaling van gevoel naar gitaar! Heerlijk, dat is de reden waarom ik speel en van een ieder nog zoveel leer!
Ik ergerde mij vroeger altijd aan mede gitaristen die tijdens een optreden af zaten te geven op desbetreffende artiest (beroemd of gewoon een band uit de buurt)... Tegenwoordig laat ik het maar en denk ik "hij/zij doet het nu, brengt mij iets waar ik van kan genieten", of ik het nu altijd even mooi vindt is een ander verhaal, maar ik leer bijna altijd wel iets!
Ik was bijvoorbeeld erg verbaast over Andy Timmons! Geweldig en ik kende hem niet 2 jaar geleden! Heb alles gedraaid en geluisterd en gelezen en ik vond het een nieuwe leerschool waar ik nu nog uit put! Heerlijk die nieuwe gitaristen!
Goed, favourieten heb ik... die veranderd steeds....
- Ad van den Berg
- Steve Vai (wat kan die goed schrijven en uitvoeren)
- Satch (het gevoel en het uitwerken van een thema in de solo)
- Malmsteen (maar niet te lang, hahahaha!!!!)
- David Gilmour
- Patrick rondat
- Andy Timmons
- Paul Gilbert
- Petrucci
- Angus young (en ook zijn broer Malcom om de rete strakke riffs)
- Tony Macalpine
- Nuno Bettencourt
- Linsey Buckingham (zwaar onderschatte gitarist!)
- John Sykes (heerlijk!)
- Anand Mahangoe (jajaja... )
- Gary Moore
- Hendrix
- SRV
- John Norum
- Jason Becker (technisch zo super en zo jong!)
- ... enz want er zijn er nog zoveel meer waar ik naar luister!
edit: typo en toevoeging....
Citaat:
Ben ik uiteraard zeer met je eens, al moet je natuurlijk wel iets heel goed kunnen wil je er 25 jaar lang volle zalen mee trekken.
Maar waar het mij omging is dat de vergelijking met Britney nergens op slaat:
1. Ze is geen gitarist
2. Ze heeft het nog lang geen 25 jaar volgehouden (treed ze nog wel op?).
Grappig overigens dat je over Britney begon, zij komt als onderwerp nog voorbij op de DVD van Steve Vai.
Genoeg geouwehoerd nu, KEEP ON ROCKING! :rockon:
Mee eens, ik word een beetje zat van al dat Steve Vai gezeik...Citaat:
Deze heb ik ook nog niet zo vaak gehoord:
http://www.metal-rules.com/interviews/Chuck-pic10.jpg
Chuck Schuldiner (RIP)
http://www.pinkfloydstyle.com/immagi...veronica01.jpg
is David Gilmour al genoemd"?..
is ook wel een goede Gitarist :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crazylay
al menig keer geloof , maar ik wil me er dolgraag nog een keer bij deze mening aansluiten
Inder FUCKING daadCitaat:
Dit is de man die me tot gitaar spelen heeft gebracht, hij krijgt echt veels te weinig respect van mensen buiten metal.
Luister "voice of the soul" maar eens, Als je dat niet kan respecteren verdien je als gitarist echt een klap om je oren.
rustig rustig, take it easy, take a sisi :wink:
ieder z'n smaak toch