Van : 'she likes weeds ( they're easy to grow ) ' , toch ?
Printable View
BB king en eigenlijk praktisch iedereen die de laatste drie jaar op gent jazz heeft gespeeld. Ben ook Slash eens tegengekomen in een gitaarwinkel in antwerpen en Elvis Costello eens in een gitaarwinkel in brussel.
Afgelopen vrijdag ben ik naar SEVENTH VOID en A PALE HORSE NAMED DEATH geweest.. Concert was in Eindhoven. Daar heb ik bij aankomst ff staan lullen met Bobby Hambel (gitarist Biohazard) Kwam ik tegen bij binnenkomst.. Die gozer kwam mij bedanken voor het komen... (omgekeerde wereld of wat?!)
Even later heb ik Sal Abruscato (drummer en founding member van Type O Negative en Life of Agony) ontmoet en even gesproken. Dat was op zich al te gek!
Vervolgens weer met Bobby en Eric Morgan (bassist APHND) staan praten.. en toen kwamen even later Kenny Hickey en Johnny Kelly erbij (Gitarist en Drummer Type O Negative en nu dan Seventh Void)
Legendarisch avondje! Met Kenny heb ik nog vreselijk staan lachen en met Bobby een leuk gesprek gehad over de upcoming tour van Biohazard en minder leuk over het overlijden van Peter Steele.. (buiten... onder het genot van een biertje en een peukie..) Bobby heeft het daar nog dagelijks moeilijk mee..
Vreselijk aardige en normale gasten.. WAT EEN AVOND en wat een foto's!!
Genoeg ontmoet, maar niet binnen het genre van gitaar muziek zullen we maar zeggen.
Volgens mij verstoppen die gasten zich, want al vier jaar heb niemand ze gezien.
Ik denk het ook ja...
http://www.pj-smit.nl/slash.jpg
Sander van Herk, Danny Lademacher, John Williams, Paco Pena en Vincente Amigo toen hij nog jong was
Één van hen vond ik een arrogante hufter, ik ga niet zeggen welke
Paco Pena klinkt als een klojo