Mooi board Kim! Heel erg strak, niet te groot en aantal lekkere pedalen op. I like it :) Wat voor voeding heb je? Ik gok op een One spot als ik zo die winkelhaak stekkertjes zie.
Printable View
Mooi board Kim! Heel erg strak, niet te groot en aantal lekkere pedalen op. I like it :) Wat voor voeding heb je? Ik gok op een One spot als ik zo die winkelhaak stekkertjes zie.
Heel Gaaf board! ook mooi netjes afgewerkt!
Thanx allemaal, ik ben er ook wel tevreden mee. :)
Het zijn alledrie echt andere pedalen. De OCD is een drive die goed op het volume van je gitaar reageert, maar inherent daaraan heeft ie ook erg weinig compressie, dus weinig sustain. De Scream heeft wel die compressie, plus dat ie wat laag afsnoept. En de drive is wat gladder dan die van de OCD. De OCD voegt een duidelijke korrel toe, hoe laag de drive ook staat, de Scream niet zo. De BD-2 is een meer vintage gevoiced pedaal. Allemaal echt verschillend dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Voeding is gewoon een Boss adapter met een Yellow Cable daisychain.
Lekker simpel Hans. Mooi bluesboardje. Lijkt op wat ik wil bouwen:
Wah > Superduper > Flatline > TS808 > TS808.
Goed idee van de gamma koffertjes, ga ik helaas net niet redden qua breedte.
Nee, die wah en Superduper nekken je. Hoewel, je kunt ook één TS808 achterop leggen. Of past die wah uberhaupt niet?
Wat voor wah ga je er op gooien dan? GG
Ik wil nog een klein jam boardje...
Carlmartin Plexitone
Boss DD3
Leuke Wah
En een tuner , tu2 ofzow!
Maar heb eerst weer genoeg geld uit gegeven de laatste tijd.
Volgens mij mis jij op elk board 2 delay's ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
nee hoor
als er al 2 opliggen is het goed en mocht er maar 1 opliggen MAG (niet moet) er nog 1 bij
Lol!
:cheerup:
Meen je dat, van die sustain van de OCD?? Ik heb juist het idee dat ie heel veel sustain heeft, daarom vind ik 'm, naast dat ie nogal wat gain levert, ook meer een distortion dan een overdrive persoonlijk. De solo in ons nummertje in m'n sig is ook een OCD, dat sustaint tocht behoorlijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Verder een puik bordje trouwens, waarvoor m'n complimenten :)