Strak board! Gaat het geheel nog in een kistje? En al plannen om de plank aan de bovenkant op te vullen? ;)
Printable View
Strak board! Gaat het geheel nog in een kistje? En al plannen om de plank aan de bovenkant op te vullen? ;)
Ja, hij past precies in mijn aluminium Gamma koffertje. Er kan dus niks meer bovenop. :satisfie:
Leuk bordje! lekkere sounds! kan je zo al zien? Mist denk ik alleen nog een delay... tevreden met de scream?
Nee, een delay heb ik al eens gehad, voegde niet wat bruikbaars toe voor mij.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Scream klinkt geweldig! Heerlijk om mijn amp of de andere pedalen te boosten. Ik heb er ook gelijk maar een paar knoppies opgezet, kan ik tenminste zien wat ik doe. :)
Ziet er prachtig uit Kim Wilson. Mooi stukje huisvlijt weer!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ha Kimmiebimmie :)
Je verandering van de OCD wist ik, maar de vorige keer dat ik bij jou was, had je "the scream" nog niet.... Wat doet ie? Wat verschilt ie van je bluesdriver?
Thanx, allen!
Die Scream is (als ik het goed heb, Nocki?) een TS9- of TS808-kloon. Gewoon een tubescreamer dus.
hmmCitaat:
ikvind hem toch wel mooier ;)
mist alleen een delay of 2 :P
ik zou de eq en bluesdriver hebben vervangen voor een delay + modulatie of 2 delays op gooien
zo ben ik dan
Dat vroeg ik me ook al af, wat het verschil nu is. Tuurlijk klinken ze beide anders, maar feitelijk moeten ze beide hetzelfde truukje doen. Heel persoonlijk zou ik één van de twee eraf knikkeren, but that's me.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing
De mijne is enkel in het donker mooi. Deftige koffer komt nog...Citaat: