Ik laat niemand met een schuurmachine aan m'n gitaar klooien.
Printable View
Ik vind een beetje verwering op een gitaar wel mooi, maar dat moet voor mij gewoon natuurlijk tot stand zijn gekomen. Bij mijn strat zitten er wat deukjes in de body, is de dunne lak op de achterzijde een stuk afgesleten en is het plastic verwering gaan tonen. Dat vind ik mooi en dat hoort er bij. Het geeft de gitaar zijn karakter en laat zien dat hij een leven heeft en veel bespeeld is. Die neppe relic is me gewoon te gemaakt. Ziet er soms ook echt belabberd uit. Maarja ieder z'n ding he, Da vinci vindt t mooi, dus moet hij zich niks van mijn zeikverhaaltje aantrekken :D
Terug naar die witte fender strat 60s relic, hoeveel moet je erbij leggen?
Een van de mooiere fenders die ik gezien heb!
Ja Jut, mijn EJ is nieuw ook 2600 euro maar dat heb ik natuurlijk 2e hands niet voor betaald.
Dat ding laten relicen kan, maar dan ben ik een paar honderd euro kwijt en mijn gitaar is direct een paar honderd euro minder waard. Dan is het economisch gezien slimmer om dat geld bij elkaar te leggen en voor die Custom Shopper te gaan. Die lijkt me redelijk waardevast ook.
@Arjan denk dat er ongeveer de helft bij moet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mooi spaardoel!
Maar wacht niet te lang, anders koop ik hem !
Haha ik daag je uit ;)
Ik heb altijd wat moeite om zulke bedragen uit te geven. Sterker nog, heb nog nooit meer rond de 1500 euro voor een gitaar betaald en dat heb ik ook altijd wel als een soort van grens beschouwd. Zal wel een gevalletje 'gelukkig hebben we de foto's nog' worden.
Als ie nou Daphne blue was en een humbucker had was het een ander verhaal geweest :hide:
Dat gezegd hebbende; om die reden heb ik me dus ook nooit zo in de Custom Shop modellen verdiept.
Als ik nu ff snel kijk zie ik nieuwe CS modellen (Relic strats) voor rond de 2700 euro staan, maar ook van bijna 5000 euro. En dan vind ik het al meteen moeilijk om de strat uit mijn eerdere link op (markt)waarde te schatten...