Klopt, ik kan hem alleen niet vinden als ik "gibson les paul" intyp. "gibson lp" dan weer wel.
Printable View
Klopt, ik kan hem alleen niet vinden als ik "gibson les paul" intyp. "gibson lp" dan weer wel.
Wel geinig,
Verkoper wil ruilen met een sg uit 1866.
Oud hout is cool maar dit gaat wel erg ver.....
Vanaf nu is 'ie weer te vinden als je op 'Les Paul' zoekt.
Inderdaad geinig. :) Er staat echter het volgende bij: "...met of zonder bijbetaling van mij..."
Nou, volgens mij heeft dunhill het prima gelezen en moet jij nog iets beter kijken. Je kan bijbetalen wat je wil, maar een uit 1866 zul je niet krijgen.
1866 gaat inderdaad een beetje ver. Ik heb liever een uit 1966.
Je verkoopt je Custom uit 1990 maar ondertussen heb je nog een zoekertje lopen waarin je op zoek bent naar een LP custom uit 1990?
Als ik me niet vergist zocht hij dezelfde maar dan in deze kleur? http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Nee, dat is een wine red. Ik zoek een transparant red Limited Colours Custom. Of ik verkoop mijn huidige en dan koop ik een welke ik op het oog heb.
Ik zie niks terug van het probleem met de neck/halspen. Helemaal opgelost?
Het bleek helemaal geen probleem te zijn (achteraf gehoord van Piet van Piet Guitars). Ik gebruik hele dunne snaren, maar daarnaast doe ik ook aan topwrapping. Piet zegt dat onder andere door de topwrapping er nog minder spanning op de nek staat. Vandaar de kleine boog in de nek. Zonder topwrapping wordt de boog meer, en meer dikkere snaren nog meer.
Piet gaf aan dat zolang de halspen iets doet als ik hem strakker zet, er niets mis is. En hij doet het gewoon beide kanten op.
Blijkbaar heb ik mij om niets druk gemaakt.