dat zal ie nooit zijn jongen, echt niet!
Printable View
dat zal ie nooit zijn jongen, echt niet!
Ik bouw gewoon teveel dat ik dan weer moet uitproberen live........
Ik weet het; het is een verslaving.........
ik ken het!
En dan toch mijn mooie pedaal zomaar verkopen.......
Tssss
me needs money!
\
wil je 'm anders terugkopen jongen?
Nee
Heb er hier al een liggen :)
Woow cool board.... hoe is die Rocktron Tsunami (dit is toch een analoge chorus hé???)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Onlangs maar eens een pedaltrain Jr. (softcase) aangeschaft.. Lekker praktisch en stevig ding, ook als je met het OV reist, neemt maar een extra plek in beslag in de trein :p
Tja die CE-1, onwijs tof ding en hij zou er nog net bij passen... maar ik ga toch eens opzoek naar een kleiner (lees lichter) alternatief, waarschijnlijk iets in de trant van CE-2.. En misschien nog een tuner en A/B switch erbij
http://home01.wxs.nl/~meijn036/pedaltrain.jpg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door savecracker85
Als je een kleiner alternatief zoekt voor de ce-1 zou ik hier eens naar kijken: http://www.retro-sonic.com/index.php...d=17&Itemid=31
The final update wat mij betreft qua pedalen, ben tevreden zo. Het delay pedaal is op de foto nog ff niet aangesloten, omdat ik m'n zelfgemaakt George L kabeltje niet kon vinden zo gauw en omdat ik er ff geen voeding voor heb momenteel:
http://i90.photobucket.com/albums/k2...S8000155-1.jpg
Het enige wat ik nog wil doen is de voorkant iets ophogen zodat ie wat schuiner naar me toe komt te staan en ik er iets van een fatsoenlijke voeding onderop kan demonteren. Die bedradingsrommel ben ik namelijk zat.
Kan het trouwens ook zo zijn dat een kapotte adaptor voor een irritant, heel zacht, hoog piepend/fluitend geluid kan zorgen? Het is namelijk net of er heel zacht een singaal wordt opgevangen van een ventilatievinnetje ofzo, althans zo omschrijf ik het maar. Ik heb namelijk alle kabeltjes bij langs gelopen en daar zit het 'm niet in.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fenndangoband
een zeer ondergewaardeerde chorus, ik vind hem echt fantastich (en de deal hoe ik heb hem gekregen is nog fantastiescher:P geruild met een metal zone hahahahahahahahahahaahahahahahah :sssh: )
Ik bump m'n vraag nog maar ff. Scheelt weer een topic. Weet iemand hier misschien het antwoord ook op?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Tuurlijk
Power is het begin van alles. Als daar iets mis mee is kan er een hoop "rare" artefacten optreden
Ah, oke. Een iets zoals bijv. een Voodoolab Pedalpower is dus in mijn geval wel aan te raden? Ik had zelf namelijk het idee dat 10 pedalen wat erg veel van het goeie is met adaptors, maar bij een muziekzaak beweerde een werknemer van niet. Opzich heb ik die Voodoolab op het oog namelijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur
Gave pedalen & lekker simpel! Ziet er ook leuk uit al die kleurtjes! Ik zou inderdaad voor die retro-sonic Chorus gaan!Citaat:
Maar gaaf hoor!
LOL het gaat toch niet om de kleurtjes???
Niks mis met een kleurijk pedalboard :9Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
Zeker niet, maar ik kreeg ff de indruk dat de look van de pedals boven de sound ging.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Het zou wel eens in het stekkertje van de Holy Grail kunnen zitten. ik had namelijk precies hetzelfde verschijnsel en toen ik de Holy Grail weer op zijn eigen adapter had ipv de 1-spot was het geluid weg.Citaat:
Ik zal het morgen eens proberen zonder Holy Grail dan. Als het geluid dan verdwenen is weet ik het zeker. Thanx voor het antwoord! :) Ik heb trouwens geen adaptor bij die Holy Grail, zullen die los te bestellen zijn?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tijn
Citaat:
de wijze bernardduur spreekt!
is de screamer al af?
En een DC brick?? Of een CIOKS?? Ik heb een hele tijd met een slechte adapter gedaan maar dat werkte voor geen meter; toen ooit overgegaan op de DC brick en nooit meer teruggegaan! Nooit problemen!Citaat:
De DC brick is voor mijn basboard; ik heb nu een CIOKS baby voor mijn gitaarbord
Ghehe, grappig. Ik had hier gister een post omtrent die CIOSK Baby power supply gewist en er een vraag over gesteld in een topic over CIOSK :DCitaat:
Die CIOSK baby heb ik inderdaad ook zien liggen bij de winkel waar ik altijd m'n zooi koop. Alleen is me ook al verteld op een ander forum dat ik wel ff moet kijken naar het aantal mA's. Deze persoon betwijfelde namelijk of het wel ging lukken voor 10 pedalen. Nou neem ik er natuurlijk twee, zal dit dan wel moet lukken?
Hee Drap,
Check ook even de T-rex Fuel Tank, volgens mij is dat precies wat je zoekt, 12 9 volt uitgangen in een compact doosje, dus dan hoef je er ook maar 1 aan te schaffen, schijnt perfect te passen onder de Pedaltrain...
Hoe werkt een pedaltrain eigenlijk met bevestigen?
Euh, eigenlijk niet, maar zo'n Fuel Tank kan je gewoon met wat Velcro aan de onderkant van de Pedaltrain bevestigen...
Voor een Pedal Power moet je aan de voorkant twee gaten boren voor de netsnoeren, er is hier wel iemand op het forum die dat gedaan heeft...
Ey thanx voor de tip man! :) Hij is nog te koop ook nog in m'n vaste winkel zag ik op hun website :cheerup: Vanmiddag maar eens ff inkopen doen daar :dance:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
En dat monteren, daar kom ik wel uit denk ik :satisfie:
Dus een pedaltrain is gewoon een stuk zwartgeverfd hout?
nee het is een aluminum frame.. Ik heb er zelf ook een aangeschaft (zie vorige paar pagina's terug), alleen ik maak gebruik van een one-spot adapter..Maar als je iets van een VoodooLap voeding wil gebruiken staat er op de pedaltrain een handleiding, hoe die te bevestigen:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
http://www.pedaltrain.com/pt/voodoomount.pdf
Wat hij zegt dus Axelll :)Citaat:
Die link kan ik ook zeker wel wat mee. Toppie! http://smile.smilies.nl/696.gif
@drap:
Graag gedaan... :)
@Axell:
De Pedaltrain is van aluminium buisprofielen, dus het is lichtgewicht en behoorlijk stevig, steviger dan de Tonetrunk omdat deze alleen U profielen heeft...
Het is dus inderdaad de T-rex Fuel Tank geworden. Ik ben vanmiddag ff wezen koekeloeren bij Muziekhuis Westerhaven in Groningen en die hadden 'm inderdaad nog op voorraad. Ik heb er 135 eurootjes voor neer moeten leggen en dan zit ook echt alles er qua kabeltjes bij in. Ik ben weer een gelukkig mens voorlopig :satisfie:
Oh, wat had ik toch gemoeten zonder dit forum :cheerup:
Dan had je minder t000ne maar meer geld waarschijnlijk. :P
En ik zal zeer binnenkort alweer een stukje armer worden, want volgens mij is er iets kapot in m'n line selector.... Sluit ik de hele bende aan, de T-rex mooi onderop gemonteerd, alles brandt, maar bij de line selector houdt het mooi op... Volgens mij zit het in het input/output gedeelte van die line selector. Balen!
Hee, ik heb mijn pedalboard nog niet gepost. Sinds ik nu mijn nieuwe buizenamp heb komt het echter niet meer uit de kast (zonde van het geld hoor ik mijn vrouw zeggen). Mijn amp en gitaar alleen is alles wat ik nog gebruik. Waar ik heel tevreden van ben zijn de Keeley Fuzz (rode ding) en de Keeley mod van de Boss (blauwe ding). De Visual Sound pedals zijn ook zeer goed.
http://www.10pont.net/pedal.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/4143/dscf2322sh0.jpg
Vooruit dan maar: Nog eens :rockon:
Welk merk is die grijze delay?
Gokje: Behringer?
Van cool.
(staat er toch op?)
Cool = GLX = Groovin = Beta Aivin = ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper159
Gemaakt door Beta Aivin (= Chinees), maar verkocht onder een hele hoop merknamen, Cool is die van Piens