Meteen een heel filmpje posten omdat ze 1 keer een fout maken vind ik ook nergens op slaan iedereen maakt fouten
Printable View
Meteen een heel filmpje posten omdat ze 1 keer een fout maken vind ik ook nergens op slaan iedereen maakt fouten
Die dubbel basses van Lars zijn echt dramatisch!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
Sinds S&M kan Lars One niet meer normaal spelen, kan je zo nog 600 filmpjes laten zien maar daar heeft niemand wat aan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
Een foutje, zoals die van Kirk, kan inderdaad wel eens gebeuren maar hoe vaak hebben ze dat nummer wel niet gespeeld, en het is nou niet echt het meest moeilijke stukje. Maar goed niemand is foutloos.
je vergeet een aantal factoren:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
- voor het eerst in tijden weer shows (van 2,5 uur, alhoewel dat kroq ding maar 90 minuten was)
- leeftijd (hoeveel hebben die gasten niet gespeeld, hoeveel drugs hebben ze wel niet gebruikt, speelt allemaal mee)
- etc..
Idd, maar die van Maiden zijn misschien nog een heel klein beetje ouder, en strakker. Maarre, Metallica speelt live niet slecht, ze spelen toch wel strak, en fouten maakt inderdaad iedereen.
lars heeft toch wel mayor fuck ups gemaakt hoorCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
Ja Lars moet toch wel eens wat oefenen, heeft die niet tijd genoeg om te oefenen, die kan toch de hele dag drummen?
Een kleine update: New Studio Footage ...
http://www.roadrunnerrecords.com/bla...wsitemID=97437
Klinkt echt strak kwa sound en riff.
nummertje lijkt veel op the new song (of was het nou the other new song)!!!
eindelijk waar voor je metclub geld:
Metclub lid betekend platinum lid bij mission metallica, alleen in tegenstelling tot de "echte" platinum leden krijg je het album niet op je deurmat de dag dat het uitkwam (platenmaatschapij vondt dat te kostbaar ofzo, gezeik)
maar dus jullie weten het, ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen hier te plakken!