Göldo, dat is toch die Duesenberg club? Ook Korea, toch?
Printable View
Göldo, dat is toch die Duesenberg club? Ook Korea, toch?
Een heel groot deel van wat wij als Westerse merken beschouwen wordt in Azië geproduceerd.
Van de zomer Bosch remblokken gekocht, Made in China.
Ja Made in Korea
Boeit niet meer: ze komen er aan. :)
Nog erger. De meeste “usa” hardware komt ook gewoon uit bamië. Net zoals je samsung en je apple... dat zegt niet altijd wat over kwaliteit. Nog erger, ik zou niet dood gevonden willen worden in een nieuwe amerikaanse auto.
Mijn Squier Precision ‘Silver Series’: Japan.
Mijn Gretsch Electromatic g5120: Korea.
Mijn Epiphone Les Paul Standard Pro: Korea.
Mijn Eastman AC412: Korea.
Allemaal niks mis mee. En heel goed te betalen.Vooral de Eastman (ooit met hardcase gekocht voor € 800,-) is een gitaar die niet onderdoet voor veel duurdere Americanos. En dan heb ik het nog niet eens over mijn Made In Mexico Classic ‘60 Stratocaster, die ik in de winkel heb vergeleken met USA Strats, en die ik toch voor € 600,- heb meegenomen. Wel ooit Fender Tex Mex pickups er in gezet.
Mijn reverend club king 290: made in korea. Zelfde plant als duessenberg. Kan prima meekomen qua kwaliteit en afwerking met mijn usa prs en music man. Maar dan voor 1/3 van de prijs.
Hahaha ! Dan post ik eens een keer niet iedere dag foto’s, en dan vliegt de discussie alle kanten op. Welkom in het Crash Cowboy Café !
:) :) :)
Volgens mij ging jij ook alle kanten op.....
Ik heb diverse Aziatische gitaren die niet onderdoen voor de Amerikaanse die ik ook heb, incl. de customs die ik ook nog heb.