ja hoor ook veel verhalen dat het een beetje tam was, maar ik had het toch wel super vet gevonden...
Bah...
Printable View
ja hoor ook veel verhalen dat het een beetje tam was, maar ik had het toch wel super vet gevonden...
Bah...
Je hebt echt niks gemist als je niet bij dat optreden in het goffertpark was. Wat een kut show. naja show? het was gewoon totaal geen show. Eerst zo'n mongol in het voorprogramma die gewoon volkomen terecht alles naar zich toe kreeg geworpen wat men op dat moment in hun hand had.
Peppers waren daar een beetje kwaad over volgens mij en hebben vervolgens in 45 minuten snel wat nummertjes er door heen gejast en zijn weer vertrokken. Ongeïnspireerde bagger. Gelukkig heb ik ze een keer in het sportpaleis in België gezien en daar was het wel super. Die gasten moeten weer maximaal aan de drugs gaan anders wordt het niks meer denk ik. Stadium Arcadium vond ik ook niet zo heel denderend.
Hmm oke maar waarom denk je dat hij als een kluizenaar leeft? Ik weet niet echt waar hij zich allemaal mee bezig houdt maar ik heb wel enkele foto's gezien waar hij samen met andere muzikanten aan het werken is, dus zich echt afzonderen van anderen/buitenwereld doet hij niet.
Ben er zelfs overtuigd van dat hij niet teruggrijpt naar de drugs.
Dat hij veel samenwerkt met muzikanten, weet ik. Ik las laatst een artikel van mtv waar RZA het erover heeft hoe Frusciante en hij bij Frusciante thuis ontzettend veel muziek opnemen, die zij alleen te horen krijgen. Daarnaast was het er twee keer bijna van gekomen dat hij zou optreden met Venetian Snares (onder de naam Speed Dealer Moms), maar vervolgens zeiden ze dat ze liever hun tijd in de studio doorbrachten.
Ik krijg dus een beetje de indruk dat hij zich terugtrekt voor de buitenwereld. Niet in zijn eentje, maar volgens mij hoeven we niet erop te rekenen dat hij nog uitgebreid gaat optreden, en of hij veel muziek zal uitbrengen betwijfel ik ook.
Overigens heeft hij meerdere keren aangegeven dat hij wel drugs gebruikt, maar het binnen de perken houdt. Wat hij daar precies mee bedoelt, weet ik niet. Roken en drinken doet-ie sowieso wel weer.
Hij roept natuurlijk ook zijn gehele leven al dat hij nooit bekend wilde worden. Hij kwam bij een band te spelen die hij heel erg goed vond/vind en is daar nooit gelukkiger van geworden. Hij wilde niet de grote podia op. De andere wel en ze hebben hem steeds kunnen overhalen. Ook was zijn enige echte maatje in de peppers flea. Anthony heeft hij nooit lekker mee gekund volgens mij.
Ik heb hem alleen al eens horen zeggen dat hij nog wel wiet rookt. Verslaafd blijf je volgens mij voor je leven de een kan er alleen voor altijd afblijven. De ander dus niet.
Vind het heel erg jammer. Blijf voor mij toch een van de grootste inspiratie bronnen, maar ik wil nu wel eens wat nieuws van hem horen.
Erg jammer dat iemand met zoveel muzikaliteit het niet wil delen met fans, maar ik ken hem helaas te slecht om hem op andere gedachten te brengen;)
Zijn er nu al echte bevestigen? Als ik alles zo lees blijft het nog steeds wel een beetje een gerucht.
Ik vind het gek, als je muziek maakt wil je dat toch delen?
Waarom is hij dan gitaar gaan spelen en heeft hij alle nummers van Jimi Hendrix geleerd, kan me niet inbeelden dat je dit enkel voor jezelf doet en niet om (deels) indruk te maken op anderen. :)
En als hij nooit beroemd was geworden, had hij dit ook niet kunnen doen, constant muziek maken en je van de rest niks aantrekken. Oftewel was zijn leven dan een hel geweest of was hij al dood.
Ik kan het me stiekem heel goed voorstellen. Ik vind het geweldig om met mijn band te spelen, en prachtig om te luisteren naar de muziek die we hebben gemaakt. Wat anderen van mijn of onze muziek vinden, doet me veel minder. Natuurlijk, als we willen optreden of muziek willen verkopen, is het handig als anderen het ook mooi vinden. Maar net als met andermans muziek gaat het me in eerste instantie om wat de muziek met mij doet.
En dat hij het vervelend vindt om beroemd te zijn, betekent niet dat hij er niks aan heeft dat hij beroemd is, of dat hij zich daar niet van bewust is.
edit: net gevonden:
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=245166
Nou het lijkt me heel leuk om bekend te zijn, dus voor mooi volle zalen te spelen en aardig te verdienen met je muziek. Maar om beroemd te zijn zoals RHCP, met alle bullshit en het totale verlies van privacy die daarbij horen lijkt me verschrikkelijk hoor. Neem nou dit onderwerp: allemaal mensen die hij niet kent, die alles weten van z'n psychologische eigenaardigheden en verslavingsproblemen en daar gezellig over discussieren. Daar moet je toch niet aan denken dat jij dat zou zijn :???: