koop een auto
Printable View
koop een auto
Dat probleem met die George L kabels had ik in het begin ook. Maar als je er even de tijd voor neemt en het precies volgens de handleiding doet zijn ze echt onverwoestbaar (netjes recht afknippen met bv. een Planet Waves cable cutter , met geduld in de plug steken, mooie bocht maken en superstrak aandraaien tot ze niet meer verder kunnen).
Ik weet niet hoe vaak ik ze al uit mijn pedalen heb gehaald, lengtes veranderd heb etc. Ze weigeren nooit dienst.
Als ze niet goed werken, ligt het echt aan jezelf hoor...
Het is dat ik al andere kabels heb voor tussen mijn gitaar en board, maar ik zou het zo aandurven om zonder backup met een George L pedalboard kabel tussen mijn gitaar en board te spelen.
Geloof me, ik heb die dingen echt netjes afgeknipt, netjes aangedrukt en echt goed stevig vastgedraaid. Ik ben echt niet zo'n sukkel dat het me meerdere keren overkomt door eigen toedoen. Het systeem ansich is niks mis mee, mits die kabels niet zo stug waren, want daarin zit 'm het probleem. Van kabelbreuk tot niet goed sluitende uiteindjes na verloop van tijd, ik heb het nu allemaal meegemaakt. Het ligt ook niet aan mij, één van de verkopers waar ik wel 's mee praat had het er ook over. Schijnt gewoon een euvel te zijn van George L kabels en pluggen. Ik ben de George L kabels in ieder geval schijtziek.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Dan zal ik als ik jou was voor de pedalboard kit van Lava cable gaan. (de solderless dan). Echt geweldige spul!
Waarom per se soldeerloos?
Wacht maar tot je nogal vaak van pedalen wisselt :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
Enneh... rhcp-schipper, thanks voor de tip, ik ga er zeker wel ff naar kijken. Maar de pedalsnake heeft momenteel een lichte voorsprong op m'n voorkeurslijstje, ook om het 'probleem' van de voeding op te lossen. Het probleem is alleen, het is wel een erg dure oplossing.
Of de kabelkit van Planet Waves. Ik heb de kabels nog niet zo lang, maar ze bevallen echt super, en ze zijn handig op maat te maken.
(afknippen en plug eraan)
+whatever voor de PW-kit; echt heel stabiel, veeel kabel en goed te wisselen..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim_Rashness
ook iets goedkoper dan de LAVA-kit, wel grotere pluggen..
+10000, de PW bevalt me prima.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim_Rashness
Waar in Nederland kun je die lava kabels bestellen en wat kosten die?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duckman
Bij premium pedals. Goede service!