dan is het goed
ow maar wat een heerlijke combinatie
hollowbody (full hollow, geen balk ofzo) met enkelspoels elementen (met humbuckers was helemaal niets, p90 te modderig) en dan de big muff aan
joepiee
Printable View
dan is het goed
ow maar wat een heerlijke combinatie
hollowbody (full hollow, geen balk ofzo) met enkelspoels elementen (met humbuckers was helemaal niets, p90 te modderig) en dan de big muff aan
joepiee
Hollowbody's zijn de shit!
Ziet er gaaf uit zo man. Word alleen wel een beetje onoverzichtelijk, of niet? Je blijft trappen!
lijkt maar zo
belangrijkste dingen liggen op de eerste rij
expressie pelaal is het echo volume (erg leuk als je sound on sound dingen wilt doen)
die eigenlijklijk is het enige pedaal wat ik niet veel gebruik de qtron
hoe klinkt zo'n hollowbody voor datsoort werk? lekker donker?
juiist niet :D
Weet niet hoe ik het moet omschrijven :S
Mooi simpel en effectief board! Maarre.... Dat kabeltje wat de WAH in gaat, is dat je gitaarkabel??!!! Die doet pijn aan mijn ogen :)
Tenminste geen last van teveel treble.
das interessant, hoeveel scheelt het volgens jou met andere kabels? Ik heb een rits kabels getest, inclusief dure Monster kabels en kan niet echt veel verschil merken. Wat minder treble zou me echter wel goed uitkomen aangezien ik de treble op mn amp vaak terug moet draaien tot 3 of zoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Ik heb zowel een Stagg kabel als een Spectraflex, allebei 6 meter en van dat stoffen-gekleurde-omhulsel (je snapt wat ik bedoel). De Stagg klinkt duidelijk 'doffer' van de Spectraflex. Ook niet gitaristen hoorden het verschil. Tussen mijn Spectraflex en mijn Planet Waves hoor ik dan weer minder verschil. Heb ze niet ge-A/B'd, maar het valt nu in ieder geval niet op.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666