Of doet hetzelfde als zoveel doen, koopt iets om te proberen en komt er vervolgens achter dat het niet zijn gitaar is en doet hem weer van de hand. Beetje dom alleen omdat met nieuwe gitaren te doen.
Printable View
Of doet hetzelfde als zoveel doen, koopt iets om te proberen en komt er vervolgens achter dat het niet zijn gitaar is en doet hem weer van de hand. Beetje dom alleen omdat met nieuwe gitaren te doen.
" De rede verkoop is dat ik haast niet meer speel. " Daar heb ik me misschien een beetje door laten afleiden . 't is multi-interpreteerbaar ..
Hij kan nog wat achter de hand hebben , maar 't klinkt alsof ie er zowat helemaal de brui aangeeft .
En het blijft toch iets 'jammers' in zich dragen , vind ik . Een zo kort daarvoor nieuw gekochte gitaar - zo snel alweer op de markt .. En niet de minste ook nog eens .. Hoeveel geld je ook te spenderen hebt ..
Had ik ja. Ik had wel belang bij die stratocaster. Maar die bleek veel minder mooi te zijn dan op de foto in de advertentie. Maar nog belangrijker: Hij heeft sporen van een locking nut op de headstock, en na even verder vragen bleek mijn vermoeden te kloppen dat er ook een full size humbucker in heeft gezeten. Het heeft me flink wat moeite gekost om mijn '79 strat te verkopen i.v.m. humbucker route, dus ja daar wilde ik niet weer aan beginnen.
Daar lopen er hier ook wel een paar van rond en vaak daarna ook nog een hoop gezeik over verkoopsites omdat ze hun eigen miskoop niet snel genoeg of te goedkoop weer van de hand moeten doen. Veel wisselen kost veel geld, weet ik uit ervaring, take it like a man. ;)
Voor de lefty's onder ons:
Les Paul custom:
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=15&fs=1
Wat een GEZEIK:???:
:dontgeti:
http://link.marktplaats.nl/475255767
wat kostte zoiets in die tijd?
3, 4, 5, a 600 gulden ofzo?
:dontgeti:
Strat komt bij mij vandaan. Ik ken de verkoper en weet dat hij gewoon koopt wat ie leuk vindt. Heb destijds de Strat (overigens een originele '83 USA Dan Smith maar wel met bodyroute en sporen van lockingnut maar wel met originele koffer en casecandy) samen met een Godin LGX ingeruild tegen een Duesenberg Starplayer TV en Gretsch 3156. Is een aardige vent met een stevige doorloopsnelheid qua spulletjes.