M'n Les Paul staat te ruil tegen een Les Paul met een burst kleurtje. Evt. ook te koop ;)
Printable View
M'n Les Paul staat te ruil tegen een Les Paul met een burst kleurtje. Evt. ook te koop ;)
Ik neem sowieso de moeite niet om naar Leiden te gaan.. :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strattie
Ik denk dat ik mischien ook wel een richwood ga kopen,
het kost toch bijna niks, Maar ik dacht eerst altijd dat het gewoon beginners gitaren waren net als stagg, maar dat is dus niet zo :D
Ik ga denk ik een strat kopen, maar ik zit nog te denken over de kleur,
Maar licht de kwalitijd van zon richwood ook al in de buurt van een mex fender?
Groetjes aron.
Ik ga denk ik een richwood strat kopen, Ik weet alleen nog niet welke kleur, Maar licht de kwalitijd van zon richwood RE-60 ook al een beetje in de buurt van een mex fender?
Groetjes Aron
als je zo'n vintage model hebt (met vergeelde neck en gouden logo) is de kwaliteit zeker beter dan fender mex standard, meer vergelijkbaar met fender mex classic (die meer dan 600 nieuw zijn)
Let wel, pas als je de pots, switch en tuners vervangt issie daarmee te vergelijken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cubensis
mja?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groovyB3
ik vind de tuners wel ok, ja, wel veel speling met stemmen, maar zijn wel erg stemvast hier, de pots kraken niet en voelen gewoon goed aan, de switch kan ik inkomen, en neck PU klinkt goed, alleen de brug PU MOET je vervangen (maar dat zou ik bij een fender mex ook doen :D )
35 pagina's voor een richwood topic. :) Zou met meer onderwerpen moeten, ipv 20 losse topics. :)
jaja.Citaat:
Eerder het omgekeerde. De neck pickup heeft juist totaal geen sparkle en levendigheid. Brug PU juist wel.Citaat:
Maar goed, ik heb geen recht van spreken aangezien al mijn gitaren Van Zandt equipped zijn :D