Niet alle fx van de losse nova pedalen, bijv. modulatie delay niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Maar het is een te gek pedaal.
Printable View
Niet alle fx van de losse nova pedalen, bijv. modulatie delay niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Maar het is een te gek pedaal.
Hij heeft geen loop. De onboard drives zijn erg goed, maar geen high gain.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker
Ik heb beide methodes getest, in de loop by pass je de onboard drives ( via line in input)
Ik kies om alles voor mijn amp te doen.
Ok, maar praktisch gezien: is de Nova system dan niet wat maf opgezet?
Ik bedoel, of je gebruikt de meeste modulatie in de loop zonder drives, of alles voor de amp maar zonder OD van de amp, het is dus no go op een eenkanaals amp die al overstuurd staat zonder loop?
Yeah Plexitone gebruiker!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duckman
Vind jij hem niet te donker klinken?
Ook weer een up-dateje. Met den nieuwe Carl Martin 2 wah en een reductie naar negen pedalen. Moet de wah alleen nog ff vastzetten, alleen de schroeven zijn wat aan de lange kant icm klitteband.
http://i90.photobucket.com/albums/k2...6/S8000759.jpg
Mooi bordje! hoebevalt de nieuwe wah?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Om eerlijk te zijn twijfel ik eigenlijk of ik 'm wel wil houden. Het geluid is prima. Cry Baby-achtig, maar met veel meer mogelijkheden. Alleen de switch onder de hiel bevalt me voor geen ene meter en functioneert ook wat stroefjes. Althans, hij reageert in eerste instantie heel erg licht, te licht, maar eenmaal ingedrukt moet je soms zowat door het pedaal stampen om 'm daar weer uit te krijgen. Niet erg bevorderlijk tijdens het spelen. Ik baal er ook een beetje van, want het geluid is verder gewoon hartstikke goed, maar als ik er geen oplossing voor weet te vinden, dan ruil ik 'm wel weer in.
waar ruil je hem dan weer voor in?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Mischien moet je bij westerhaven eens kijken naar de Rmc wah?
Nee, sowieso niet voor een RMC, die is me gewoon veel te duur en ik ben niet zo veeleisend op dat gebied dat het me zoveel waard is. Ik weet nog niet waar ik 'm dan voor inruil eigenlijk. Denk dat ik me dan ff op de tweedehands markt ga richten en kijken voor een Dimebag wah ofzo. Ik ben verre van een Dimebag Darrel fan, maar die wah is gewoon hartstikke goed.
je kan hem ook op een wah-pad zetten. Dan gaat de loop aan als je voet op het pedaal staat en weer uit als je je voet van het pedaal afhaalt