Ik vind de behuizing van die Box Of Rock zooo ontzettend ruig :rockon:
Printable View
Ik vind de behuizing van die Box Of Rock zooo ontzettend ruig :rockon:
@Valoosj: Je gaat pas bezig met de pedalboard als je pedalencollectie compleet is?! Keep on dreaming, dan ben je over tig jaar nog bezig :D
Je hebt wel een punt. Die probe toevoegen aan mn delay is zo het laatste idee, en de fuzz face is ook pas vorige week beslist. Daarom heb ik de knoop doorgehakt en ga ik na mn examens het nodige gerief bestellen voor een flight case. Afmetingen zullen 110x55 zijn.
@ Ace: bedankt. Ik ben er wel nog over aan het denken om die te laten polijsten dat hij echt spiegelt.
DOEN! lijkt me super!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
En idd, je bord is wel een heerlijke chaos zo ;)
Ik denk dat ik hem zo dan mooier vind.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Ik ga hem uiteindelijk toch niet polijsten. Momenteel ben ik er erg tevreden over. Zal voor een ander pedaaltje zijn.
Vandaag mijn pedalboard is afgemaakt.
http://i46.photobucket.com/albums/f1...lboard2008.jpg
Gitaar > Dunlop Q95 wah> CM Plexitone > MI Audio Crunch box> Korg Volume pedaal > TC Nova System met EV-5 expression pedal > versterker.
Bevalt me erg goed deze setup. Voor lichte overdirve gebruik ik de overdrive van de TC, de plexi staat op Crunch en de MI Audio crunch is high gain :chicken:
Kabels zijn planet waves.
Pedalboard is van Gator.
Me is weer happy :cooler:
Wat vind je van je Nova system? Daar zitten toch alle 4 de TC nova pedalen in?
Even topic kapen, dat Nova system ding:
Je wil vaak je reverb/delay in de loop hebben zitten, en je OD stomps voor de versterker. Nu zit dat hier in 1 apparaat, waar volgens de demo filmpjes een best-heel-behoorlijk-bruikbare sound(s) uit te halen valt, onder voorbehoud van IRL testen. Maar, waar plaats je de TC dan? Voor een overstuurde amp, dan krijg je toch vieze reverb en delay als je dat gebruikt?
-Ben heel stiekem aan het kijken naar 1 hele goede effectdoos die mijn losse effecten kan vervangen, heel eerlijk gezegd zijn het een hoop leuke doosjes maar het moet veel toffer kunnen-
Als je je oversturing uit stompboxes haalt, dan kan je die voor de TC zetten, en dan het apparaat in z'n geheel voor de amp (mits je die alleen clean gebruikt). Ik denk dat duckman het zo doet, gezien z'n crunchbox en z'n plexitone. Maar daar was jij waarschijnlijk ook al achter ;)