Ik ben het helemaal met je eens, Fred, en het geeft wel weer aan dat het forum ook in dit geval zijn nut heeft....!
Gr. C.
Printable View
Yep, en in de titel toch weer gewoon Fender Stratocaster. Als je dan nog niet snapt waarom die "forumboys" wat kritisch zijn op je advertenties, heb je echt een enorme betonplaat voor je kop.
Jemig man, even duur als de nep-strat waar je dat ding op moet plakken om 'm vervolgens als USA Special Fender Stratocaster bijna net zo goed als een Custom Shop te kunnen verkopen.
Jammer dat marktplaats zelf zo weinig doet aan dit soort mensen. Tijd en moeite gestoken om een klacht te melden over een bepaalde verkoper van fitness-dump, waarover ook op veel forums over oplichting en intimidatie geklaagd wordt, krijg je zo'n mailtje:
Hartelijk dank voor uw bericht.
We hebben de gegevens van deze persoon opgeslagen in ons digitale archief. We kunnen deze adverteerder echter niet op basis van uw bevindingen weren van de site. Indien u gegronde bewijzen heeft dat deze persoon daadwerkelijk een oplichter is, kunt u deze naar ons toesturen. Eventuele gedupeerden kunnen zich bij ons melden. Wij kunnen dan, indien er aangifte is gedaan, gaan samenwerken met de politie om dit op te lossen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxxxxx
Afdeling gebruikersbescherming
Overigens had ik ze van te voren al bewijsmateriaal gestuurd, tesamen met links van TrosRadar en mensen van fitness forums die opgelicht waren...
.
en dan de betaling:
" Hoi,
Je kan het bedrag van : 35 + 6,75 = 41,75 euro
Voor : Boss Effect Pendaal
Overmaken op :
D.H.W. Karli
748729364
Den haag
O.V.V. BK018
Zodra het erop staat word het verstuurd.
Groetjes Denise"
even zoeken op D.H.W. Karli geeft:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cg...=1270982777/91